02.06.2024 "מדברים על הסברה, אבל בעצם קונים לשר חשיפה בקרב האלקטורט שלו" רווחי המלחמה: לפי מסמך פנימי של ה"ג'רוזלם פוסט", משרדי ממשלה משלמים מאות אלפי שקלים עבור השתתפות בכנס בניו-יורק שעתיד להניב רווח יוצא דופן לקבוצת התקשורת של אלי עזור איתמר ב"ז
25.07.2017 כוחות נעלמים סקר שבדק את קמפיין התוכן הממומן של משרד התפוצות מעיד על האפקטיביות של פרסום סמוי בשינוי התודעה • על-פי הסקר, המשרד הממשלתי הצליח לשנות את תפיסות העולם של הציבור איתמר ב"ז