הרשות השנייה
ערוץ 24 חויב לשלם חוב של כמיליון שקל לרשות השנייה
בשורות רעות לערוץ 14: ביהמ"ש פסק כי הערוץ ישלם את חובו בשל ההפצה במערך עידן פלוס • מול ערוץ התעמולה תלויה תביעה של כ-6 מיליון שקל • השופט דחה את טענת ערוץ 24 כי מדובר ב"תביעה טקטית" שנועדה לחזק את התביעה מול ערוץ 14, כמו גם את הטענה כי הרגולטור היה צריך "להזכיר" לערוץ כי תמה תקופת הפטור שלו
27.06.2026




















































































תגובות אחרונות