23.12.2008 מכתבים למערכת אתרי האינטרנט של העיתונים הגדולים בארה"ב משתנים ומזמינים את הגולשים להשתתף ביצירת התכנים. בישראל, לעומת זאת, תוכן גולשים הוא בעיקר טוקבקים, ורשתות חברתיות מופרדות מהאתרים העיתונאיים. לא בטוח שזה דבר רע יובל דרור
29.10.2008 תחת מסכת האובייקטיביות ב"ישראל היום" מתריעים מפני נסיון העיתונות להשפיע על הבוחרים | ב"מעריב" לועגים לניפוח התקשורתי של מתחריהם | "דה-מרקר" נחלץ למען הקפיטליזם החזירי אורן פרסיקו
01.01.2008 וואלה? הוא ויתר על עיסוק רציני בעיתונות ופספס את מהפכת תוכן הגולשים, אבל כבר 11 שנים שפורטל "וואלה" שורד בהצלחה באקלים כלכלי ותחרותי סוער. הסוד הוא - לירות לכל הכיוונים איתמר ב"ז