30.12.2020
רחמים כהן רסס - הכל
09.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
08.10.2020
20.02.2020
17.06.2019
25.05.2019
11.03.2019
16.01.2019
31.12.2018
30.12.2018
27.12.2018
21.01.2018
17.12.2017
08.05.2017