01.07.2006 כיבוי צופים על המונדיאל נאמר כבר הכל, גם על הערוץ הראשון נאמר כבר הכל, אבל יש מה להגיד על היחס המחפיר של הערוץ לגביע העולם יוסי סעידוב
01.07.2006 הכה את המומחה המו"לים נכנעים לחרם המפיצים, ועמודי הקולנוע נמצאים בדרך הבטוחה להפוך לעמודי תוכן שיווקי, לעמודים נטולי ערך תרבותי שכל ייעודם לקדם מוצר ישי קיצ'לס
01.07.2006 קללת הברכה בניגוד למדינות רבות בעולם השלישי, שם תשלומים כאלה מועברים בדרך־כלל במעטפות חומות ומתחת לשולחן, סובסידיות ממשלתיות ניתנות לעיתונים במדינות המערב באופן גלוי. זה לא אומר שאין מי שמותח ביקורת רפי מן
01.07.2006 סיפור ענק עם חור גדול איתן ורטהיימר עשה לתקשורת הכלכלית בישראל בית־ספר שטרם ראינו במקומותינו גדעון עשת
01.07.2006 וזה סוף החדשות אנחנו יודעים שהאינטרנט מציב סימן שאלה על עתידם של העיתונים, אולי אפילו על עצם קיומם. נדמה שהוא גם מגדיר מחדש את מקומה של הטלוויזיה. הוא מחזיר אותה למה שהיתה בראשיתה: קופסת בידור נחום ברנע
01.07.2006 געגועים לקירשנבאום האופטימיות וההתלהבות שמשדר מוטי שקלאר, עם כניסתו לתפקיד מנכ"ל רשות־השידור, נשמעת כמעט ירחמיאלית עוזי בנזימן
01.07.2006 No One to Turn to If ‘content is king’, as advertising executives like to put it, then the makers of content—journalists—are practically slaves Anat Balint
01.07.2006 בא לעיתון עורך חדש שני הגליונות החדשים של "ליידי גלובס", כמו קודמיהם, שורצים מצליחניות; עורך "מסע אחר" שואף לחנך את קוראיו, ולא רק להציג בפניהם אוסף גלויות נוף מפעימות של פלאי תבל שהם סמיט
01.07.2006 כותב נולד עורך מגזין או אתר אינטרנט המחפש כשרונות חדשים צולל לעולם הבלוגים ועושה אודישן למועמדים בלי שיידעו על כך; חלק קטן מהם מוזמנים לעלות כיתה נדב שטרית
01.07.2006 "המחשב שָוַוק חיים" בגלל קיצוצים בתקנים ובשכר העורכים הלשוניים, נפוצות יותר ויותר שגיאות כתיב והגהה בעיתונות המודפסת ניב ליליאן
01.07.2006 הסלולר האדום השימוש במידע אקראי, הנאסף ומונצח על־ידי עוברי אורח, הולך וגובר בכלי תקשורת מרכזיים. הרווח הוא דיווח מיידי על אירועים בלתי צפויים; המחיר - אמינות מפוקפקת תמר גוטמן