01.09.2007 אין תגובה מדוע לא טרחו באתר האינטרנט של "מעריב" או בבלוג של "דה מרקר" לבצע בדיקה פשוטה לפני שפרסמו כי עיתונאי מתחרה הוא שקרן ופלגיאט? לא מעצלנות, מסתבר, אלה פשוט הנהלים תומר גנון ושוקי טאוסיג
01.09.2006 מלחמה לא וירטואלית הרושם הוא שמהירות הדיווח שמאפשר המדיום היתה הבשורה היחידה שהביא עימו הסיקור האינטרנטי שוקי טאוסיג
01.09.2006 אנחנו במפה לאורך כל ימי סיקור הלחימה בתקשורת הישראלית, כמעט שלא נוצלו האפשרויות הגלומות במפות לבחינת אופציות, אלטרנטיבות ותרחישים עתידיים (הן ברמה הצבאית והן ברמה המדינית). השימוש במפות נותר פשטני, נגרר ומתלהם רוני צירינסקי
01.07.2006 כותב נולד עורך מגזין או אתר אינטרנט המחפש כשרונות חדשים צולל לעולם הבלוגים ועושה אודישן למועמדים בלי שיידעו על כך; חלק קטן מהם מוזמנים לעלות כיתה נדב שטרית
01.07.2006 הסלולר האדום השימוש במידע אקראי, הנאסף ומונצח על־ידי עוברי אורח, הולך וגובר בכלי תקשורת מרכזיים. הרווח הוא דיווח מיידי על אירועים בלתי צפויים; המחיר - אמינות מפוקפקת תמר גוטמן
01.03.2005 ללא רשת ביטחון בשעה שהכל עוסקים בפרסום הסמוי בטלוויזיה המסחרית, מתפשטת התופעה באינטרנט באין מפריע איתי רום ומתן שירם
01.05.2004 סיקור ממוקד עד לפני כמה חודשים הופיע בערוץ המחשבים של אתר האינטרנט Ynet מדור מקורי, שסוקר בלוגים מאיה אלמוזנינו