13.07.2011 חוקי הוודו עבור ממשלת נתניהו חוק הוא כמו כתובת גרפיטי, עבור "ישראל היום" כותרת היא קריצה מגושמת. אצל הממשלה והעיתון הגבולות בין תקשורת לתעמולה, פנים וחוץ, הולכים ומיטשטשים נועם יורן
03.02.2011 כמה שאלות נוקבות קליעה לטעמו של ההמון המוסלמי המשולהב אינה נקודת זכות לכלי תקשורת. תגובה לטורו של זוהיר אנדראוס על תחנת הטלוויזיה אל-ג'זירה הלל גרשוני
27.11.2009 הרייטינג של השנאה שבוע מהופעתו של ניק גריפין, מנהיג הימין הקיצוני, ב-BBC: הערוץ המקרטע ספג ביקורת קשה, אולם זכה למספר שיא של צופים, הפוליטיקאי הגזען נצלב בשידור חי, אולם זכה לחשיפה ציבורית אדירה רפי מן
20.10.2009 האלטרנטיבה הסינית "אין צנזורה מקוונת בסין", אמר שר המידע הסיני עם השקת גרסה עברית לאתר הרדיו הממלכתי הסיני. מנכ"ל משרד התקשורת, שכיבד את האירוע בנוכחותו: "לנו אין עמדה בנושאי תכנים" אורן פרסיקו
14.10.2009 הליגה נגד השמצה שרת התיירות האיטלקית מיקלה ויטוריה ברמבילה נחלצת להגן על הבוס שלה, ומקימה "כוח משימה" שיעקוב אחרי דיווחי התקשורת בעולם על מה שמתרחש באיטליה. פרק נוסף בעלילות ברלוסקוני והעיתונות רפי מן
31.05.2009 איפה דיסני כשצריך אותו לא רק בישראל יש מי שמביטים בלי התלהבות במדיניות המזרח-תיכונית של הנשיא אובמה. גם 650 עובדי תחנת הטלוויזיה אל-חורה חוששים מהרוח החדשה רפי מן
12.02.2009 התקשורת לא מדברת ערבית בליל הבחירות הרגיעו הפרשנים: עכשיו יידחקו סיסמאות הבחירות המתלהמות של ליברמן מפני הפוליטיקה. זה לא מרגיע, אלא מלמד שדווקא בתעמולת הבחירות הפוליטיקאים יכולים, לפעמים, לומר אמת עמוקה נועם יורן
02.02.2009 התרגיל של גדעון דורון אסור לבטל את שידורי התעמולה. נכון, הם לא חשובים להליך הדמוקרטי, לא משפיעים על המצביעים ועשויים בטעם רע. אבל בהעניקם מקום בתקשורת המרכזית לשוליים ההזויים של החברה הישראלית, הם תורמים במשהו לבריאות הנפש הקולקטיבית שלנו יובל דרור
30.01.2009 יורים ובוכים מנהל הקמפיין האינטרנטי של מרצ התגאה בעבר ביישום אסטרטגיה של שקרים ובדיות. האסטרטגיה הנוכחית של הקמפיין: מפריחים פרובוקציות ומקווים לסיקור. מנהל ההסברה נסים דואק: "מבלי להתייחס למשהו נקודתי, אני לא מכחיש שעושים שימוש בכל מיני טריקים כאלה" עידו קינן
11.01.2009 מפלטם האחרון "ידיעות אחרונות" מגיש עיתונות מלחמה: הודעות דובר צה"ל בשבתו כאיש יחסי הציבור של הצבא, שיתוף פעולה מסחרי בין העיתון לרשת מרכולים וכמה סיפורים פטריוטים שהקשר בינם ובין עיתונות נע על הגבול שבין המשעשע לעצוב יובל דרור
30.11.2008 גולשים על כנפי הדמיון ה"אינטרנט" הוא הדבר החם בשוק תעמולת הבחירות, יגיד לכם כל פוליטיקאי זוטר. אבל השימוש שהמועמדים ויועציהם עושים ברשת הוא לרוב חובבני להחריד. שימו לב: לפתוח דף בפייסבוק זו אינה "אסטרטגיה מקוונת", במיוחד אם ה"חברים" הם רק קרובי המשפחה יובל דרור
28.10.2008 ובחרת בטוב תקופת בחירות היא גם תקופת מבחן לתקשורת. עליה להשכיל להציג את הפוליטיקאים שלנו בצורה מורכבת, בלי להיגרר לעלבונות סתמיים, אך גם בלי לחפות על אמירות ריקות או עבר מפוקפק. כישלון תקשורתי יעמיד סימן קריאה לפני תהליך ההסתאבות של הפוליטיקה הישראלית מרדכי קרמניצר