11.03.2015 על-פי דרכו משרד המשפטים: הממונה על חוק חופש המידע במשרד החינוך עבר על חוק חופש המידע • רק בעקבות הגשת תלונה מסרו במשרד החינוך פרטים על עסקאות פרסום סמוי בתקופת השר פירון איתמר ב"ז
08.03.2015 טשטוש שקוף אופן ההתמודדות של אורי רוזן, המנכ"ל והעורך של אתר mako, עם נגע הפרסום הסמוי – אינו משכנע אבנר הופשטיין
18.02.2015 שיר הקומבינה לאחר הפיכת התוכן השיווקי למוצהר, עלול "מאקו" בהנהגת אורי רוזן להתגלות כחתול צ'שייר של תוכן שיווקי אלעד מן
17.02.2015 עוד טור ענק של "עומד בשער" מנכ"ל רשות השידור יונה ויזנטל תבע כביכול את עלבונו של קהל מקופח, אבל בסופו של דבר פגע בצופים | הפרשן דני נוימן עובד במקביל עבור ההתאחדות? תלוי את מי שואלים | תוכן שיווקי בספורט "ידיעות אחרונות" | "כדורגל שפל" מגיע ל"הארץ" שלמה מן
09.02.2015 האושר האמיתי "ידיעות אחרונות" מודה באופן ישיר בקיומו של "ישראל היום" | שני העיתונים ממשיכים לסקר את מערכת הבחירות כמו עיתונים מפלגתיים של איש אחד | "מעריב" ממשיך לתת קול לחלשים שוקי טאוסיג
31.01.2015 כמה עולה קמפיין בעיתון של המדינה ההיקף הכספי של עסקת התוכן בין מערכת "ידיעות אחרונות" למשרד החינוך נחשף: המשרד שילם לקבוצת התקשורת כ-2 מיליון שקל עבור פרסום ידיעות על מיזמים של השר לשעבר פירון • עורכי "ידיעות אחרונות" ו-ynet: אין תגובה איתמר ב"ז
22.01.2015 כל הכבוד לשר (לשעבר) במשרד החינוך מאשרים: רכשנו תוכן מערכתי ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet לשם קידום תוכניות חינוכיות של השר פירון • העורכים הראשיים רון ירון וערן טיפנברון: אין תגובה איתמר ב"ז
18.01.2015 פרוטקציה לצד גניבת הדעת ומסחור הזירה התקשורתית, פרסום סמוי הוא גם אמצעי של החזקים והעשירים לעקוף את כל היתר, לחמוס חלקים מהשיח הציבורי ולהכפיף אותם לכלליהם איתמר ב"ז
18.01.2015 זיהום סביבתי מדוע החלטנו לערוך בדיקה השוואתית מקיפה של הפרסום הסמוי באתרי החדשות הישראליים ענת באלינט
18.01.2015 עושים עסק ב"דה-מרקר", המדורג שני בדירוג הפרסום הסמוי ברשת, מנסים להקפיד על הפרדה בין המערכת למחלקה המסחרית • ואולם, לעתים ידה של המערכת בכל זאת על התחתונה אורן פרסיקו
18.01.2015 איזשהו יושר עיתונאי האתר mako הצליח להפסיד את תואר האתר הממוסחר ביותר לאחד ממתחריו העיקריים • האתר מבית זכיינית ערוץ 2 קשת חולק את החטיבה התחתונה של דירוג הפרסום הסמוי עם שני אתרי חדשות אחרים אורן פרסיקו
18.01.2015 הערוץ של הבנק חרף תכנים שיווקיים מטעם כמה ממושאי הסיקור המרכזיים בזירת הכלכלה, אתר "כלכליסט" השיג ניקוד סביר בדירוג הפרסום הסמוי ברשת • האתר מקבוצת "ידיעות אחרונות" שובץ במרכז הטבלה, במקום השלישי אורן פרסיקו