14.02.2022
רסס פרסום סמוי
או בשמו הסמוי: "תוכן שיווקי"
14.02.2022
14.02.2022
11.02.2022
עקרון ההתכחשות
העיתונים מנסים לפצח את פרשת המעקבים | "ידיעות אחרונות" מתחזק את האינטרס של מוזס | ב"מעריב" מפקפקים בגילויים | ב"הארץ" מטילים ספק בכולם, וב"ישראל היום" טוענים שכבר יש חשוד בהדלפה | עמית סגל מאשים את גנץ בלקיחת שוחד | סבר פלוצקר צפה בליברמן והתבלבל | ואריה אלדד כותב על המרגל מוזי ורטהיים
10.02.2022
"צלם אחד אמר לי, 'אם היו משלמים 10,000 שקל לתמונה הייתי מביא בגידות, גראס, קוק, אבל בשביל 200 שקל להוציא מישהו מהארון? לא שווה לי'"
עדי צור-מידליק חקרה את ענף הפפראצי בישראל והגיעה למסקנה שבעצם אין בישראל ענף פפראצי • רוב הצילומים מתפרסמים תוך שיתוף פעולה עם הידוענים או המותגים שמשלמים להם כדי לקדם מוצרים • וכשמגיע בכל זאת צילום חושפני ומביך, האינסטינקט הוא לגנוז אותו • בשימוש נכון, היא מציינת, פפראצי יכול לשמש גם לעיתונות חוקרת • ראיון
07.02.2022
03.02.2022
24.01.2022
21.01.2022
21.01.2022
18.01.2022
11.01.2022
תעשיית הטכנולוגיה מציגה: שרים ופינוקים
ארגון שמייצג אינטרסים של גוגל, פייסבוק ואמזון ומקדם בכנסת חקיקה מטעם ענף ההייטק מימן ראיונות שיווקיים עם שני שרים שמופקדים על התחום – שר התקשורת יועז הנדל ושרת המדע אורית פרקש-הכהן • בפנייה ליועמ"ש נטען שמדובר בתרומה אסורה והפרה חמורה של דיני התעמולה • השרים סירבו להתייחס לניגוד העניינים, ומסרו תגובה מיתממת: הציעו לנו להתראיין, והסכמנו
11.01.2022
08.01.2022
31.12.2021