08.10.2020 המומחה שביהמ"ש הסמיך מתנגד לפשרה בייצוגית הפרסום הסמוי נגד ynet פרופ' עדי אייל קורא לסימון בולט יותר של פרסום המתחזה לתוכן עיתונאי, אך גם המתווה שלו לא מציע את הפתרון הפשוט: לסמן פרסומת כפרסומת • תוצאות ההליך שמתנהל מול ynet צפויות להפוך לתקן הישראלי לפרסום שאינו מטעה אורן פרסיקו
29.09.2020 ביהמ"ש נגד "תוכן שיווקי": "פרסומת שמתחפשת ל'עיתונות'" הטשטוש הנפוץ בין תוכן פרסומי לתוכן עיתונאי עומד ברקע פסיקה בסכסוך מסחרי של אתר "מסע אחר" אורן פרסיקו