26.04.2021 קץ לפרסום הסמוי או הכשר להטעיית הציבור? ביהמ"ש המחוזי דן במתווה המסדיר את התוכן השיווקי באתר ynet • השופט אמר כי לטעמו יש לקבל את עמדת היועמ"ש לפיה פרסום סמוי צריך להיות מוצג באופן ברור כפרסומת • להחלטה צפויות להיות השלכות רוחב על התופעה הפסולה, הנפוצה בכלל התקשורת הישראלית אורן פרסיקו
12.04.2021 סוף זמני לתעמולה ממשלתית סמויה המדינה הודיעה: משרדי ממשלה יפסיקו לגמרי לרכוש סיקור עיתונאי – עד שיגובשו כללים חדשים • הרקע להחלטה: עתירה של עו"ד שחר בן-מאיר, שדרש להפסיק את "שיתופי הפעולה" משום שאינם חוקיים איתמר ב"ז