22.04.2019 קורא "הארץ"? הליכוד מחפש אותך מיזם אקדמי מספק הצצה לאופן הפעולה של תועמלני המפלגות: הניסיון להשפיע על מצביעים באמצעות פילוחם לפי העיתונים שהם קוראים • בזמן שאיחוד מפלגות הימין ומפלגת העבודה הוציאו כסף כדי להגיע לקהל המיידי שלהן – שזוהה כצרכנים של עיתונות הימין או השמאל – בנימין נתניהו והליכוד כיוונו את מאמצי התעמולה שלהם אל מעגלים רחבים יותר • פייסבוק ממשיכה להסתיר את המידע המלא על האופן שבו היא מוכרת את המידע הפרטי למפרסמים איתמר ב"ז
17.04.2019 ארה"ב: צוקרברג ניצל מידע על משתמשי פייסבוק כדי להיאבק ביריביו ולעזור לחבריו, כך לפי מסמכים מודלפים NBC
15.04.2019 זרוק מספר ההסבר של עמית סגל לניצחון הליכוד בבחירות הוא המשך התעמולה של נתניהו באמצעים אחרים יובל דרור