17.07.2012 שוק הפרסום בטלוויזיה המסחרית יאבד כמחצית מהכנסות ערוץ 10 במקרה שהערוץ יתמזג אל תוך רשת גלובס
11.07.2012 שכרון כוח ויושרה מתרופפת סיקור הכרעת דינו של אהוד אולמרט מגלה עיתונאים חסרי חוט שדרה ונעדרי שיקול דעת, המתמסרים בקלות מבהילה להלכי רוח חולפים ולמניפולציות של גורמים בעלי עניין עוזי בנזימן
08.07.2012 חשדנות גלויה הפרסום הסמוי, קובעת ענת באלינט במחקר המתפרסם כעת, לא רק גונב דעת ומחבל בהחלטות צרכניות, הוא גם פוגע במגוון התכנים על המסך ומוביל לאובדן האמון בתקשורת אורן פרסיקו
08.07.2012 מתוך "בתוך הקופסה", מאת ענת באלינט "המיתוג הסמוי מנוגד לחוק, ולמרות זאת נקטו גופי הפיקוח – הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו והמועצה לשידורי כבלים ושידורי לוויין – מדיניות נרפית ולא עקבית בעניין זה" ענת באלינט
08.07.2012 כמה פעמים יגידו "זה טעים" מחקר על פרסום סמוי חושף את תעשיית ההתחזות בתוכניות הבידור והתעודה בטלוויזיה המסחרית בישראל: "אם לא היה פיקוח בכלל, היינו עושים סדרות שקוראים להן 'ביסלי' ו'במבה'" אורן פרסיקו
08.07.2012 להראות את הדרך החוצה ערוץ 10 ויתר על המאבק המשפטי לקביעת מתחם הביטויים לתיאור מצב של דחיקה מחוץ לשורות המשטרה, ופסק הדין שקבע כי רביב דרוקר הוציא דיבה – בוטל אורן פרסיקו
24.06.2012 השילוש הלא-קדוש בשנה שעברה התמודדה תנועת המחאה עם הקשר הסימביוטי בין ההון לשלטון. השנה נסגר המעגל, והמחאה מתמודדת עם השילוש שהופיע ברבים מהשלטים כבר בקיץ שעבר: הון-שלטון-עיתון יובל דרור
20.06.2012 התוכנית הכי רלבנטית בטלוויזיה אין מנוס מלקבוע כי "הינשופים" – על כל מגרעותיה (והיו לה מגרעות רבות) – היתה, מקץ שתי עונות בלבד, למוסד תרבותי של ממש יקי מנשנפרוינד