15.12.2015 מי זוכה בקצפת מעוגת עשרות המיליונים של הפרסום הממשלתי - ומי רק בדובדבן נתוני הפרסום הממשלתי נחשפים: כ-20 מיליון שקל מקבלת ענקית האינטרנט גוגל, מתוך תקציב שנתי ממוצע של כ-170 מיליון שקל • פייסבוק קיבלה בשנה שעברה "רק" 6.5 מיליון שקל: יותר מ"וואלה", ynet ו-mako • מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית גדי מרגלית: זו בעיה שענקיות האינטרנט לא משלמות מסים בארץ • ערוץ 2 בראש הטבלה, "ישראל היום" מאיים לעקוף את "ידיעות אחרונות", גלי צה"ל עוקפים את קול-ישראל • הנתונים: בעקבות בקשת חופש המידע של "הצלחה" בשיתוף עם "העין השביעית" איתמר ב"ז