25.04.2017 המכנה הישראלי המשותף נעם גל על הומור של שמאלנים והומור של ימנים • חיים שיבי על הדי.אן.איי של משה ורדי, עורך "ידיעות אחרונות" לשעבר, שהלך לעולמו • "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס כתב "העין השביעית"
01.03.2017 הקש דאע"ש לקחים מ"החליפות הוויראלית": אפקט ויראלי ככלי חדש ללוחמה פסיכולוגית? • על ההיבטים הפחות ידועים של קמפיין הסייבר-ג'יהאד של המדינה האסלאמית • מתוך כתב-העת "סייבר, מודיעין וביטחון" מירון לקומי
25.09.2011 גלויה מקנזס היתרון התקשורתי הגדול של נתניהו, לארוז שורות מחץ כאילו היו מנות צ'יפס במקדונלד'ס, הוא גם החיסרון התקשורתי הגדול שלו (כן, זה משאיר אותו בלי היתרון) יובל דרור
28.02.2010 תמונה שמצאנו באינטרנט כיצד הגיע דוב פדופיל לדיווחים של כלי תקשורת שסיקרו את אולימפיאדת החורף בקנדה עידו קינן
02.08.2009 בני-אדם הם יצורים משונים סרטון ריקוד החתונה שנצפה על-ידי מיליונים ביו-טיוב מוכיח שמומחי השיווק האינטרנטי לא באמת יודעים על מה הם מדברים; השחזור שעשו לסרטון ב-NBC מוכיח שאנשי הטלוויזיה בפאניקה יובל דרור
22.02.2009 היטלר בא לו פיצה לא חשוב אם זו סאטירה או לא. המעניין בסרטונים הפארודיים המשתמשים בדמותו של היטלר הוא יכולתם של אתרי תוכן גולשים ליצור יצירה קולקטיבית באפס אמצעים; כזו שיש לה חיים משל עצמה, והיא מתחרה בתוצרים המלוטשים של הטלוויזיה המסחרית חנוך מרמרי