30.07.2019 מדירים ומזלזלים דפוס חוזר בסיקור מערכות בחירות: התעלמות ובורות בסיקור המפלגות והבוחרים הערבים אורן פרסיקו
16.07.2019 שילמנו מיליון שקל, אדלשטיין קיבל חשיפה לחצי מיליון צופים יו"ר הכנסת הופיע בריאליטי "המירוץ למיליון" שהכנסת קנתה בו תוכן שיווקי במיליון שקל • הכנסת: קיבלנו אישור מיוחד • מסמכי העסקה חושפים כי באופן בלתי מוסבר, רשת 13 צילמה פרק מהתוכנית בכנסת עוד לפני חתימת העסקה איתמר ב"ז
14.07.2019 אזרחי ישראל ישלמו מיליון שקל לריאליטי "המירוץ למיליון" הכנסת תשלם מיליון שקל עבור פרסום סמוי וזכות וטו על התכנים בתוכנית של רשת 13 • ערוץ 10 הציע לכנסת לקנות תוכנית דוקומנטרית, אך ההצעה לא התקבלה • רשת בתגובה: "המקום והמשימה שנבחרה – חלק אינטגרלי מערכי 'המירוץ למיליון'" איתמר ב"ז
15.01.2019 לפ"מ דוחה את היוזמה להעביר מיליונים ל"ידיעות אחרונות" כדי שלא יסגור את "וסטי" לשכת הפרסום הממשלתית: אנחנו מחלקה מקצועית לענייני פרסום, לא מחלקת תקציבים לתמיכה בכלי תקשורת איתמר ב"ז
23.12.2018 היוזמה הפוליטית המוזרה של "ידיעות אחרונות" המנכ"ל של נוני מוזס פנה לכנסת וביקש תקציבי פרסום ממשלתיים כדי להציל עיתון כושל • התוכנית שהציג מדיפה ריח רע איתמר ב"ז
19.12.2018 "תדאגו לתקציבים ממשלתיים, ולא נסגור את העיתון" חברי כנסת מיש-עתיד וישראל-ביתנו מקדמים העברת מיליוני שקלים לקבוצת התקשורת של נוני מוזס • העילה: הצלת עיתון מגזרי כושל כלכלית, שעובדים בו העידו שהוא כלי לאינטרסים זרים איתמר ב"ז
17.09.2018 הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%) אורן פרסיקו