18.01.2015 עושים עסק ב"דה-מרקר", המדורג שני בדירוג הפרסום הסמוי ברשת, מנסים להקפיד על הפרדה בין המערכת למחלקה המסחרית • ואולם, לעתים ידה של המערכת בכל זאת על התחתונה אורן פרסיקו
10.02.2011 "ישראל היום" משתווה לעצמו מתוך סקירת העיתונות היומית: מה מחדשת אפליקציית האייפד שהשיק היום "ישראל היום"? כמעט כלום. למעשה, זו אותה חוויית קריאה ישנה, רק על פלטפורמה חדשה אורן פרסיקו
28.12.2009 דור ה-$ המוסף השנתי של "דה-מרקר" בחר את בני הנוער "שיעצבו את פני העשור הבא של ישראל". בתפריט: יחצנות, שיווק, פרסום, כסף, כסף וכסף. פני הדור כפני העיתון יובל דרור
01.05.2009 מחפשים את היחצן השפעת המקסיקאית אינה מתחשבת בשליחי "מעריב" ו"הארץ" | "גלובס" מפרסם ידיעת רכילות טהורה בפתח עמודי החדשות | והאם על "מעריב" להוסיף גילוי נאות של קשריו עם בנק הפועלים? אורן פרסיקו
01.03.2003 קולות מהיציע בחצר האחורית של העיתונים המקוונים מתנהלים משפטי שדה: המגיבים קוטלים את הכותבים. מה מידת אחריותם של בעלי האתרים להפקרות המילולית המתרחשת בטוקבקים? גילי דרוב-היישטיין