03.02.2015 עלות הפיתוח "ידיעות אחרונות" רוכב על גבורתם של הלוחמים | "ישראל היום" מגלה את ערוץ נקמות טמקא | "הארץ" מעניק שיעור בעיתונות לבן כספית | פלוצקר ושרוני יוצאים לקרב שוקי טאוסיג
31.01.2015 כמה עולה קמפיין בעיתון של המדינה ההיקף הכספי של עסקת התוכן בין מערכת "ידיעות אחרונות" למשרד החינוך נחשף: המשרד שילם לקבוצת התקשורת כ-2 מיליון שקל עבור פרסום ידיעות על מיזמים של השר לשעבר פירון • עורכי "ידיעות אחרונות" ו-ynet: אין תגובה איתמר ב"ז
24.01.2015 "לא פעלו בתום לב" ב-ynet תקפו את נפתלי בנט על רקע יחסו לעבודה מאורגנת, אבל הנהלת האתר נלחמה בעצמה בעובדי האתר שניסו להתארגן, ואף ספגה בשל כך ביקורת מבית-המשפט בכמה ערכאות אורן פרסיקו
22.01.2015 התפוקה של יעל ולצר כמה מלים על מסר שנשלח באישון לילה מאתר ynet אל מערכת "העין השביעית" שוקי טאוסיג
22.01.2015 כל הכבוד לשר (לשעבר) במשרד החינוך מאשרים: רכשנו תוכן מערכתי ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet לשם קידום תוכניות חינוכיות של השר פירון • העורכים הראשיים רון ירון וערן טיפנברון: אין תגובה איתמר ב"ז
21.01.2015 דרושים תובעים ייצוגיים בין "סטטוסים מצייצים" ל-ynet: בניגוד למחשבה הרווחת, הרשת אינה שדה פרוץ שהוראות החוק אינן חלות על המתפרסם בו | והאם אפשר למתוח קו בין הפרסום הסמוי של אבי לן לבין הפרסומות הגלויות של עמוס רולידר, ורדה רזיאל-ז'קונט ועידו רוזנבלום? אלעד מן
18.01.2015 בצורה מערכתית במקום האחרון בדירוג הפרסום הסמוי של "העין השביעית": אתר ynet מבית "ידיעות אחרונות" ענת באלינט
18.01.2015 אנשי השיווק של השנה אתר "העין השביעית" מציג: דירוג הפרסום הסמוי ברשת • האתר הממוסחר ביותר: ynet מבית "ידיעות אחרונות" • האתר המצטיין: "הארץ" • בלטו לרעה: "גלובס", "וואלה" ו-mako • נקיים באופן יחסי: "דה-מרקר" ו"כלכליסט" • וגם: כיצד בוצעה הבדיקה ענת באלינט