22.03.2015 סלט תקשורת מרוב שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים, אתר mako גייס את נתי טוקר ל"גלובס" אורן פרסיקו
11.03.2015 מוכּר לכל תלמיד משרד החינוך העביר בתקופת השר שי פירון יותר מ-2 מיליון שקל לחברת קשת לצורך מימון קמפיינים סמויים בערוץ 2 ובאתר mako • במשרד הכחישו בתחילה את קניית התכנים איתמר ב"ז
08.03.2015 טשטוש שקוף אופן ההתמודדות של אורי רוזן, המנכ"ל והעורך של אתר mako, עם נגע הפרסום הסמוי – אינו משכנע אבנר הופשטיין
18.02.2015 שיר הקומבינה לאחר הפיכת התוכן השיווקי למוצהר, עלול "מאקו" בהנהגת אורי רוזן להתגלות כחתול צ'שייר של תוכן שיווקי אלעד מן
28.01.2015 כללי משחק אתר mako יוצא במהלך תקדימי ברשת העברית להסדרה עצמית של פרסום סמוי. מגבש קוד אתי להגברת השקיפות והגבלת תוכן שיווקי איתמר ב"ז ושלמה מן
18.01.2015 איזשהו יושר עיתונאי האתר mako הצליח להפסיד את תואר האתר הממוסחר ביותר לאחד ממתחריו העיקריים • האתר מבית זכיינית ערוץ 2 קשת חולק את החטיבה התחתונה של דירוג הפרסום הסמוי עם שני אתרי חדשות אחרים אורן פרסיקו
18.01.2015 אנשי השיווק של השנה אתר "העין השביעית" מציג: דירוג הפרסום הסמוי ברשת • האתר הממוסחר ביותר: ynet מבית "ידיעות אחרונות" • האתר המצטיין: "הארץ" • בלטו לרעה: "גלובס", "וואלה" ו-mako • נקיים באופן יחסי: "דה-מרקר" ו"כלכליסט" • וגם: כיצד בוצעה הבדיקה ענת באלינט