15.09.2012 על שחטא בתמהון לבב עמוס רגב מתחסד כשהוא מציג את "ישראל היום" כחינמון שיש לו מודל עסקי תקף עוזי בנזימן
01.09.2007 אם אין בּאבּקה שוקולד, תנו בּאבּקה קינמון פרדוקסלית, דווקא כחינמון יש ל"ישראל היום" זכות קיום. ברוח העולם החדש, את החדשות שמציע "ידיעות" אפשר להציע בחינם דרך חלון המכונית. אם כך, ואם "ישראל היום" יצליח לשרוד, הוא אולי ייזכר כמי שביסס את שוק עיתוני החינם חנוך מרמרי
01.01.2007 החומה הסינית נופלת השיווק הוא המסר | חברות המדיה הגדולות מנמיכות בהתמדה את החיץ שבין מערכת העיתון לבין המחלקות המסחריות העוסקות בגיוס מודעות ומנויים רפי מן
01.07.2006 קללת הברכה בניגוד למדינות רבות בעולם השלישי, שם תשלומים כאלה מועברים בדרך־כלל במעטפות חומות ומתחת לשולחן, סובסידיות ממשלתיות ניתנות לעיתונים במדינות המערב באופן גלוי. זה לא אומר שאין מי שמותח ביקורת רפי מן
01.03.2005 עידן החינמון הדגם העסקי של עיתון המחולק ללא תשלום מתפשט בכל העולם, וגם מו"לים ותיקים, כמו ה"ניו-יורק טיימס", נכנסים למשחק. האם זה גלגל ההצלה האחרון של העיתונות המודפסת? רפי מן