28.12.2017 Peace and Fear "העיקרון של המסר הפוליטי הפך להיות דומה לזה של המסר המסחרי. אותו מסר חוזר על עצמו שוב ושוב בכל אמצעי התקשורת שבהם הוא מתפרסם" • פרק מתוך "נתניהו - בית ספר לשיווק פוליטי" מאת ברוך לשם ברוך לשם
09.01.2015 כאשר המניפה תיפתח סבר פלוצקר כותב על פרשת לאומי בלי להזכיר את מאור ורף | לשלום ירושלמי יש סקופ בן שבוע | אמיר אורן רוצה לשבת במרכז השולחן אורן פרסיקו
24.03.2008 חביב, חמוד, לא מזיק מחקר חדש משווה בין הסיקור התקשורתי של פצועים אזרחיים וצבאיים: חיילים, מסתבר, לא מדממים. "קשה אולי לדמיין את זה", אומרת אחת החוקרות, "אבל במלחמה האחרונה בלבנון לא נראו חיילים פצועים" אורן פרסיקו
01.07.1996 לא מגייסת, לא מגויסת העיתונות הישראלית אינה דווקא מגויסת לטובת מועמד כזה או אחר, היא פשוט לא נוקטת צד ומעדיפה להרדים את הציבור אשר אריאן
01.05.1996 בעד עצומה הוגנת ב-30 באפריל הופיעה ב"הארץ" מודעת ענק שעליה חתמו 26 אנשי רוח המזוהים עם הימין ועם השמאל אבי פוזן