01.01.2007 החומה הסינית נופלת השיווק הוא המסר | חברות המדיה הגדולות מנמיכות בהתמדה את החיץ שבין מערכת העיתון לבין המחלקות המסחריות העוסקות בגיוס מודעות ומנויים רפי מן
01.01.2007 היום יום הולדת עם הגיליון הזה מתחיל "העין השביעית" את שנתו ה-12. זה תירוץ טוב להתבונן על כברת הדרך שעברה התקשורת הישראלית מאז ינואר 1996 עוזי בנזימן
01.01.2007 בלעדי: הסקופ מת כמו בהרבה תחומים אחרים, כך גם בעיתונות הספורט שינה האינטרנט את כללי המשחק יואב ויכסלפיש
01.01.2007 מקצוע הולך ונעלם תפקידו היה לדווח - לא לחקור, לפרש או להביא סקופים. היתה לו אישיות אפורה כצבע הנייר שעליו הודפסו כתבותיו עמוס בן-ורד
01.01.2007 זו לא שעתם היפה ביותר מצעד הגאווה ובריחת בני סלע מאפשרים הצצה על ביצועיהם של הכתבים לענייני משטרה. מה שנחשף הוא תחרות חסרת מעצורים בתל־אביב וסתגלנות חסרת עכבות בירושלים גילי דרוב-היישטיין
01.01.2007 צבע אדום, עיתונות צהובה האופן שבו סיקר "ידיעות אחרונות" את פועלו של ארקדי גאידמק בעיר המופגזת, ואת שאר יוזמותיו הפילנתרופיות, מעורר תהיות צביקה גוטליב
01.01.2007 מסעותינו עם ראש הממשלה כל עוד ההנהגה בירושלים עושה כל מאמץ ומוצאת את כל הסיבות למה לא לעשות כלום כדי לצאת מהמבוך הישראלי-פלסטיני, אין שום סיבה שהפרשנים והכתבים המדיניים ייזמו חשיבה. נכון? כרמית גיא
01.01.2007 כל יום הוא מלחמה חדשה העימותים שבהם נמצאת המדינה מחווירים לעומת הקרבות שמנהלים כלי התקשורת אלה באלה נורית קנטי
01.01.2007 תיאטרון חובבים ספר חדש של אורי אורבך וחגי סגל צולף בעיתונאים עם שלל תחזיות שנכזבו אבישי עברי
01.01.2007 כיסים עמוקים בשנתיים האחרונות גוברת מעורבותם העסקית של בעלי הון מחו"ל בענף התקשורת בישראל - תהליך המגדיל את יכולתם של גורמים שאינם אזרחי המדינה להשפיע על דעת הקהל המקומית איתי רום ומתן שירם
01.01.2007 כשר אבל מסריח השיווק הוא המסר | עיתונאים עובדים במקביל גם כיח"צנים, חברות מסחריות מאיימות על כלי תקשורת, פרסומאים מחרימים עיתונים. הגבול הדק ממילא בין פרסום לעיתונות רופף במיוחד בעיתונות החרדית יובל בלנקובסקי
01.01.2007 לכלכל את השורה השיווק הוא המסר | מעורבותם של מומחי שיווק במערכות כלי התקשורת הולכת ומעמיקה, וסדר־היום העיתונאי מוכתב יותר ויותר על־ידי אנשי פרסום שוקי טאוסיג ואיתמר ב"ז