04.04.2016 החרם בא להם טוב "ידיעות אחרונות" חגג בשבוע שעבר את נקודת השיא במסע השיקום התדמיתי שלו איתמר ב"ז
29.12.2015 התקבלה תאונה חדשה משרד המשפטים: הראיונות של שר התחבורה ישראל כץ בערוץ 2 לא היו חלק מקמפיין פרסום סמוי • ערוץ 2 בשידור: הראיונות - חלק מהקמפיין איתמר ב"ז
27.12.2015 "אנחנו נותנים 100% מהסיפור" דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, הודף את הביקורת: מדברים לכולם, מדבררים את כולם, אומרים את כל האמת, כמעט שלא טועים, לא מפלים כלי תקשורת, לא נותנים ציונים ומעריכים ביקורת • ראיון איתמר ב"ז ואלעד מן
21.10.2015 משחק מכור "זה כבר לא שוק של רעיונות, זה פשוט שוק" • ענת באלינט על תעמולה סמויה, תוכן שיווקי והקרב על התודעה • מתוך "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס כתב "העין השביעית"
20.10.2015 מה פירוש "לקנות ראיון"? כתב "העין השביעית" איתמר ב"ז, מנהל לפ"מ גדי מרגלית והשופט בדימוס גבריאל שטרסמן דנו בגלי-צה"ל בתעמולה הסמויה הנפוצה בטלוויזיה המסחרית כתב "העין השביעית"
19.10.2015 לשנות סדרי בראשית "להגיד 'תוכן שיווקי סמוי' זה כמו להגיד 'פעולה כימית שהביאה להפסקת פעימת הלב' במקום להגיד 'לרצוח'. מנסים לגרום לנו להאמין שהתכנים השיווקיים האלה הם תכנים לכל דבר" • יוסי מדמוני על פרסום סמוי ועל יצירה, ועל האופן שבו הראשון עלול להכחיד את האחרונה איתמר ב"ז