31.01.2011 פנאי פלוס "ידיעות אחרונות", קבוצת התקשורת החזקה במדינה, נתונה בעיצומו של מהפך דיגיטלי. ברגע זה מתרחשים מהלכים העתידים להצעיד את הקבוצה לעידן שאחרי הדפוס, כמה מהם כבר מוכנים להשקה. מאחורי הקלעים הדיגיטליים של הקבוצה, חלק א': טאבלטים ולייף סטייל יובל דרור
05.08.2010 למה לי פוליטיקה עכשיו מאחורי ההחלטה הטכנית שלפיה המדריך "עכבר העיר" יבלע את עיתון "העיר" עומדת החלטה של הנהלת רשת שוקן לזנוח את הקו הפוליטי שאיפיין את המקומון בשנתיים האחרונות אורן פרסיקו
10.06.2010 מותחים את המותג כבר עשור ש-ynet, אתר האינטרנט מקבוצת ידיעות-אחרונות, הוא אתר החדשות הגדול והמצליח בישראל. בחלקו האחרון של העשור הזה הוא תר אחר איזון בין שאיפותיו העיתונאיות לאלו המסחריות הילה שרון
07.06.2010 עם הפנים פנימה האם דובר צה"ל עיכב את החומרים מהמרמרה והזניח את התקשורת הבינלאומית רק כדי להיכנס למהדורות המרכזיות בישראל? והאם ההישג היחצני שהשיגו מהלכיו לצה"ל לא בא על חשבון תדמיתה של המדינה? אורן פרסיקו
08.04.2010 מדינת ישראל נגד ענת קם הותר לפרסום: העיתונאית ענת קם עצורה מאז דצמבר בביתה, ובמרץ נפתח משפטה באשמת ריגול חמור, בחשד שהעבירה מידע סודי שאספה כשהיתה חיילת לעיתונאי אורי בלאו מ"הארץ". הפרשה יוצאת הדופן מעלה שאלות חריפות בנוגע לחופש העיתונות ולחופש הפעולה של גורמי הביטחון מול עיתונאים ומקורותיהם אורן פרסיקו
02.03.2010 יחסי עבודה מה ידעו במערכת על מעשיו של מוריד העמודים? כיצד פעלו הממונים? פרשת ההטרדות המיניות המיוחסות ליצחק לאור: הזווית של עיתון "הארץ" אורן פרסיקו
22.02.2010 תפוח אדמה חם מאתר ynet נמחקה ידיעה לא נוחה לחברת הכבלים הוט, והאתר זנח את סיקור מאבק העובדים בחברה. ב"ידיעות אחרונות" התעלמו מהסיפור. הבעלים של קבוצת "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס, הוא מבעלי המניות המרכזיים של הוט אורן פרסיקו
04.02.2010 כל עיתון צריך מרפסת מי מקבל עשרות מיליוני שקלים מדי שנה עבור "פרסום מנדטורי"? העיתונים. מי מטרפד כל ניסיון לעבור לפרסום מקוון, שהוא יעיל וזול יותר? המו"לים. מי משלם? אנחנו אורן פרסיקו
27.12.2009 מי ביטל את המודעה שלי? עיתונות 2010 | העיתונות המסחרית בישראל תלויה בבנקים בשל הלוואות שהיא נוטלת מהם ומשום שהם מהמפרסמים המרכזיים במשק. מו"ל "הארץ", עמוס שוקן, טען כי בנק הפועלים, שממנו נטל הלוואה גדולה, הטיל על העיתון חרם מודעות בשל סיקור ביקורתי. כתב "העין השביעית" בדק את המספרים אורן פרסיקו
17.08.2009 עשו את זה ידיעה חריגה בעמודי החדשות של "מעריב" חשפה אגף חדש במחלקה המסחרית של העיתון: "מעריב 360" מעניק ללקוחותיו פתרון כולל ו"שימוש אפקטיבי במותג 'מעריב'". האם האפקטיביות מתבטאת גם בפרסום סמוי בתוכן מערכתי? ב"מעריב 360" מכחישים אורן פרסיקו
14.07.2009 לא חשוב יותר משהיה ניסיון כושל של קבוצת "ידיעות אחרונות" להתחרות ב"ישראל היום", היה החינמון "24 דקות" ניסוי עיתונאי נועז שלא נראה כאן כבר שנים אורן פרסיקו
09.06.2009 בחור טוב יואב צור, המינוי המפתיע למשרת העורך הראשי של "מעריב", צמח מלמטה. הוא מביא איתו משם אתיקה מקצועית שנויה במחלוקת ויחסי אנוש טובים, במיוחד עם הממונים עליו אורן פרסיקו
03.06.2009 "מקור ראשון", במחשבה שנייה משקיעים חדשים השתלטו על "מקור ראשון", העורך הראשי הוחלף, המצב הכלכלי מדורדר, סכסוך עובדים זה עתה נפתר, הרפתקת אינטרנט חדשה בפתח והמאבק על דמותו של העיתון מתלהט: האם זהות המשקיעים וההעדפות השיווקיות יובילו להקצנה וסגירות? יועד קדרי
03.06.2009 קנה לך בלוגר הפרסום הסמוי כובש את הבלוגוספירה. בלוגרית שלא הסכימה לשתוק הובילה לרשת של עשרות בלוגרים שהפעיל משרד מקאן-אריקסון. החוקים היו ברורים: תכתבו מה שאתם רוצים על המוצרים שלנו, אבל רק דברים חיוביים עידו קינן
01.06.2009 לשמועה חוקים משלה את הסיפור הזה התניעו אנשי התקשורת, לא השוטרים: הם שהעלו את שמו של טופז, הם שדירבנו את החקירה, הם שהדליפו את שמו, והם שגזרו ממנו קופון שירה אימרגליק