01.03.2016 אין יותר עיתונאי שלא מקיים דיאלוג כלי התקשורת הישנים מיצו את עצמם, הם הגיעו לשיא היכולת שלהם • עודד קרמר, מהנדס קריאייטיב • מגמות 2016 מגמות 2016
29.02.2016 כולם מדברים על דאטה המגמה הכי חזקה היא בכלל לא טכנולוגית. מדובר בתוכן שיווקי • יובל דרור הוא חוקר תקשורת • מגמות 2016 מגמות 2016
28.02.2016 צופים על הסכין בוני גינצבורג סוכן שיווק של ג'ילט | אביעד פוהורילס מתבלבל ברחובות באר-שבע | "עומד בשער" חוזר שלמה מן
24.02.2016 שיטת המעגלים כך מציעים בכירי ynet למכירה סיקור עיתונאי • מסמך חדש ממחיש כיצד הציעו בכירי האתר לשווק את משרד המדע "כמי שאמון על תחום המדע ופועל על מנת לקדמו" • העורך הראשי: אין תגובה איתמר ב"ז
10.02.2016 הציבור נופל בפח ח"כ מיקי רוזנטל: הפרסום הסמוי הפך בשנים האחרונות מטפטוף לשיטפון • בכל העולם חוקקו חוקים מתאימים – הגיע הזמן שגם בישראל איתמר ב"ז
05.02.2016 חידדו כותרת "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס: חיים ריבלין על הזיהום והספינים במפרץ חיפה • ח"כ קסניה סבטלובה על חופש העיתונות • ד"ר דוד לוין על השפעתן המתעתעת של מצלמות האבטחה • ואורן פרסיקו על פרסום סמוי ואתיקה עיתונאית כתב "העין השביעית"
02.02.2016 נישה מסוכנת חדש בגנזך, מדור חופש המידע של "העין השביעית" ועמותת "הצלחה": כיצד ומדוע אסרה הרשות השנייה על הארכת מהדורת החדשות של ערוץ 10 כתב "העין השביעית"
02.02.2016 "המבחן יהיה סוג הגילוי" הדיון בהצעת חוק הפרסום הסמוי נדחה בחודשיים • נתניהו עומד בראש שני המשרדים הרלבנטיים • ח"כ מיקי רוזנטל, החתום על ההצעה, צופה לחצים מצד המו"לים לסיכול החקיקה איתמר ב"ז
01.02.2016 "חסות היא חסות, ולא משנה איך מציגים אותה" לחברות ממשלתיות אסור לשלם מכספי הציבור על פרסום סמוי וחסויות • זה לא מפריע לגופים, שחלקם מונופולים מקומיים, להוציא מיליונים על תדמית, קידום אישי, תוכן שיווקי ואפילו הופעות בתוכניות ריאליטי איתמר ב"ז
01.02.2016 שיפור תדמית: 6.5 מיליון שקל התעשייה האווירית, חברה ממשלתית, מסרבת בתוקף לחשוף את תקציב הפרסום שלה • כעת תקציב המיליונים נחשף איתמר ב"ז
25.01.2016 הגנזך: משרד התקשורת בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים מסמכים על משרד התקשורת והמועצה לשידורי כבלים ולוויין
11.01.2016 "אם זה פרסומת – תקראו לזה פרסומת" מחקר אמריקאי חדש בדק ומצא: רובו המכריע של הציבור לא מצליח לזהות פרסום סמוי • ענת באלינט עם הממצאים • מתוך "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס כתב "העין השביעית"
08.01.2016 יכולת לטוות קשרים "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס: אלמוג בוקר על פרשת השחיתות באשקלון, אילנה דיין על תביעת ההשתקה שהגישו נגדה באמריקה אנשי הרב יאשיהו פינטו, ענת באלינט על סימון של פרסום סמוי ועמוס בידרמן על סאטירה וגרוטסקה כתב "העין השביעית"
29.12.2015 התקבלה תאונה חדשה משרד המשפטים: הראיונות של שר התחבורה ישראל כץ בערוץ 2 לא היו חלק מקמפיין פרסום סמוי • ערוץ 2 בשידור: הראיונות - חלק מהקמפיין איתמר ב"ז