01.01.2000 הפלא מת, נשאר הילד אבי ניר, סמנכ"ל השיווק של קשת, משווה את התהליך העובר על ערוץ 2 לזה המתרחש בטלוויזיה האמריקאית. "רייטינג זה לא הכל", טוען עוזי פלד, מנכ"ל טלעד. מה פשר הירידה בצפייה בתוכניות ערוץ 2? אבנר הופשטיין
19.08.1998 פנחס מלניק נ' הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו "פרסומת סמויה נכללת אמנם בחופש הביטוי ובחופש העיסוק, אך היא טומנת בחובה נזקים לא מעטים, שכן היא עלולה להטעות את הצרכן, ולפתוח פתח לקבלת טובות הנאה אישיות"
01.12.1997 שרון נגד הארץ פסק-הדין שבו נדחתה תביעת הדיבה של השר אריאל שרון נגד עוזי בנזימן ועיתון "הארץ" נותח בכלי התקשורת מזוויות שונות, בעיקר פוליטיות-ציבוריות איתן להמן
01.12.1997 מולטימדיה כניסתו של אליעזר פישמן ל"ידיעות אחרונות" מחריפה את הדאגה מפני ריכוזיות יתר, בעלות צולבת, חוסר שקיפות - ובעיקר מקווי הגבול המטושטשים בין עסקי הבעלים לבין מה שמתפרסם בעיתונים ברוך קרא
11.06.1997 רשת – חברת תקשורת והפקות נ' רשות השידור "טענותיה של העותרת יכולות להתקבל, אם בכלל, רק מקום שתתקבל טענתה של העותרת בדבר הזהות שבין השניים, קרי: תשדירי שירות/הודעות חסות = שידורי פרסומת"
01.04.1997 מי יפקח על הפרסומות? הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו מעבירה בימים אלה לאחריות הזכיינים את האחריות לבדיקת הפרסומות המשודרות בערוץ השני כתב "העין השביעית"
01.11.1996 דיונים על איסור עיסוק בפרסומת נמשכים הדיונים על שינוי תקנון האתיקה החדש של מועצת העיתונות, כדי להתמודד עם סוגיית העסקתם של עיתונאים בתשדירי פרסומת כתב "העין השביעית"
01.09.1996 מה עסקך? לשלושת העיתונים הגדולים יש אינטרסים כלכליים נוספים בענף התקשורת. האם, וכיצד, הם מנצלים את דפיהם כדי להגדיל את הכנסותיהם? יונתן טיקוצ'ינסקי