06.11.2015
קשת 12 רסס - הכל
05.11.2015
04.11.2015
29.10.2015
28.10.2015
22.10.2015
20.10.2015
18.10.2015
18.10.2015
15.10.2015
14.10.2015
The State's Channel
Government entities paid over 10 million NIS to Keshet for the promotion of government campaigns and interviews with senior officials • The euphemism: "collaborations" • The messages: bordering on propaganda • Nonprofit organizations have also embraced the system • This is how public money influences the composition of content in commercial television • Keshet: Our actions were approved
14.10.2015
הערוץ של המדינה
גופים ממשלתיים שילמו למעלה מ-10 מיליון שקל לחברת קשת לשם קידום קמפיינים שלטוניים וראיונות עם בעלי תפקידים בכירים • המינוח המכובס: "שיתופי פעולה" • המסרים: על גבול התעמולה • התוכניות הנגועות: "אנשים", "חי בלילה", "האח הגדול", "מאסטר שף", "הבוקר של קשת" ועוד • גם עמותות אימצו את השיטה • כך משפיע כסף ציבורי על תמהיל התכנים בטלוויזיה המסחרית • קשת: "פעלנו באישור"
13.10.2015
11.10.2015
11.10.2015