17.10.2018
פרסום ושיווק רסס - הכל
17.10.2018
13.10.2018
09.10.2018
30.09.2018
21.09.2018
20.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
19.09.2018
17.09.2018
הרגלי צריכת המדיה של החברה הערבית בישראל נחשפים
לשכת הפרסום הממשלתית בדקה: ירידה בחשיפה במגזר הערבי לכלי תקשורת ישראלים בעברית ובערבית • אתרי החדשות המובילים בחשיפה: "פאנט" (50%), ואחריו ynet עם 23% ו"בוקרא" עם 17% • פייסבוק מעל כולם עם 60% • "פאנט" מוביל גם באפליקציות, אחריו – Wazcam, אפליקציית חדשות מתפרצות ודיווחי תנועה • עיתונות דפוס: "ידיעות אחרונות" במקום הראשון (22%), ואחריו "פנורמה" (19%) ו"כל אל-ערב" (16%) • ברדיו מובילה א-שמס (19%) על הרדיו בערבית של תאגיד השידור (17%)
16.09.2018
10.09.2018
05.09.2018
04.09.2018