27.12.2020
פרסום ושיווק רסס - הכל
26.12.2020
26.12.2020
22.12.2020
21.12.2020
15.12.2020
14.12.2020
13.12.2020
12.12.2020
10.12.2020
09.12.2020
09.12.2020
09.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
07.12.2020