01.05.2001 אני לא ארנק "ראית את זה?", שאלתי את ו'. "את מה?", הבהבה לי מיד הודעת תשובה בתחתית המסך. "את הבאנרים האלו, שנפתחים בתחתית כל הודעה שאני שולחת לך ומקבלת ממך", הבהבתי בחזרה ענת באלינט
01.03.2001 המהות החמקמקה המכונה ישראליות נדמה שמדי פעם אנחנו נתקלים במשדרי טלוויזיה שלא די שלוקחים ברצינות את רוח הדברים כהגדרה מוצקה למנטליות הישראלית, אלא שמנסים לכפות אותה עלינו שמעון אדף
01.01.2001 הפרסומאים מכים שנית כמו מנהלי קמפיינים פוליטיים אחרים, יש לאיל ארד נטייה לקפץ מדי מערכת בחירות מצד אחד של המערכת הפוליטית למשנהו. רק טבעי שעתה, כאשר רוח הבחירות חזרה לנשב בעוז, חזר גם שמו של ארד להישמע ארנון לוי
13.08.2000 יפאורה תבורי בע"מ נ' הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו "רימוז מיני בתשדיר פרסומת – להבדיל מייצוג מפורש של יחסי-מין – אינו מהווה כשלעצמו פגיעה ברגשות הציבור בעוצמה המספקת לפסילתו"
01.03.2000 מציאות כאילו "השתלה דיגיטלית" של תמונות לתוך שידור הטלוויזיה מעוררת שאלות אתיות קשות: רשת הטלוויזיה סי.בי.אס מטביעה את הלוגו שלה על גורדי שחקים בניו-יורק, ובליל המילניום "החליפה" שלט של רשת מתחרה בכיכר טיימס בלוגו שלה רפי מן
01.01.1999 נפילתה של "החומה הסינית" כאשר נחשפה העסקה המסחרית שבין ה"לוס-אנג'לס טיימס" למרכז הספורט החדש, הודתה המו"לית ב"אי-הבנה בסיסית של עקרונות עיתונאיים" רפי מן
01.04.1997 החמרות בתקנון האתיקה מועצת-העיתונות אימצה לאחרונה תיקון, המחמיר את המגבלות בתחום עיסוק העיתונאים בפרסום וביחסי-ציבור כתב "העין השביעית"
01.11.1996 דיונים על איסור עיסוק בפרסומת נמשכים הדיונים על שינוי תקנון האתיקה החדש של מועצת העיתונות, כדי להתמודד עם סוגיית העסקתם של עיתונאים בתשדירי פרסומת כתב "העין השביעית"