03.04.2008 חמש הערות על "הארץ" המשבר הפיננסי עשוי להחזיר את העיתונות הכלכלית לממדיה הראויים ולבלום את התהליך המאיים להפוך את "הארץ" למוסף של "דה-מרקר" דן כספי
19.03.2008 מנכ"ל ערוץ 10 על האינטרנט: "אהבה לא יוצרת כסף" בשביל בכירי ענף הטלוויזיה שנכחו בכנס המי"ל אתמול, האינטרנט הוא מין מקום מוזר שמנוהל על-ידי היפים ומלא בגולשים שלא מוכנים לשלם. עורך "קפה דה-מרקר" שנכח בכנס הודה כי יש פוטנציאל להכנסות בעצם המידע האישי שנאסף על הגולשים אורן פרסיקו
17.03.2008 נפלאות התזונה חברות המזון משתמשות בתקשורת כדי להפציץ אותנו במסרים בוטים המנוסחים במעורפל. אבל האם לפסטיבל תוספי המזון יש ביסוס מחקרי או הצדקה רפואית? יקי מנשנפרוינד
01.03.2007 מלפפון ירוק בחמישה שקלים כמה דברים שאין ויש ב"העיר תל-אביב", המקומון הירוק, הממותג שהם סמיט
01.01.2007 לכלכל את השורה השיווק הוא המסר | מעורבותם של מומחי שיווק במערכות כלי התקשורת הולכת ומעמיקה, וסדר־היום העיתונאי מוכתב יותר ויותר על־ידי אנשי פרסום שוקי טאוסיג ואיתמר ב"ז
01.11.2006 הונאת הקלקות? האם עסקי הפרסום באינטרנט כרוכים בהונאות מפוקפקות המיועדות להגדיל את רווחי האתרים שבהם מתפרסמות המודעות? כתב "העין השביעית"
01.01.2006 ממש כמו בשידור חי כיצד קורה שהחוויה הוויזואלית המתווכת יכולה להפוך לחוויית המציאות המקורית? ירון אזרחי
01.05.2005 חוצים את הקו הירוק טכנולוגיה חדשה מסעירה את עולם העיתונות המקוונת בארצות הברית: היא מסמנת מלים בתוכן כתבות וידיעות ומצמידה אליהן פרסומות רפי מן
01.01.2005 אנחנו כולנו מאותו הכפר כמה נחמד יהיה לקחת חלק פעם אחת לפחות בהוויה האירופית האליטיסטית או בחלום האמריקאי הנשגב שרון לוי-מיכאלוביץ'
01.11.2004 יפהפייה, מושכת ויקרה פסק דין נגד מודעות מין, שפורסם לאחרונה, מצביע על התפקיד שממלאים העיתונים בתעשיית הזנות גילי דרוב-היישטיין
01.09.2002 הכי נמוך שיש כאשר מוסף "הארץ" מפרסם כתבת שער על זוג פרסומאים שהפכו את הפרובוקציה הפרסומית לשיטה, הוא לכאורה משחק לידיהם. מהצד האחר, האם העיתונות רשאית להתעלם מהתופעה? גילי דרוב-היישטיין
01.07.2001 אחריהם המבול רק ייבוא דחוף של מאות אלפי אנשים זרים ימציא קהל צופים ל-120 ערוצי הטלוויזיה שנפתחו כתוצאה ממדיניות שרי התקשורת בעשר השנים האחרונות, שמאיימת למוטט את הענף שרי מקובר
01.07.2001 טוב סיפור טוב מספר טוב אילו נחת משה עם עשר הדברות בישראל של ראשית המאה ה-21, אפשר שהיה פונה למוספי סוף השבוע של העיתונים הגדולים כדי לשווק את מרכולתו דנה וינקלר