18.02.2015 שיר הקומבינה לאחר הפיכת התוכן השיווקי למוצהר, עלול "מאקו" בהנהגת אורי רוזן להתגלות כחתול צ'שייר של תוכן שיווקי אלעד מן
27.01.2015 פורום המו"לים מנהלים של כמה מהעיתונים המרכזיים בישראל תיאמו ביניהם מהלך לוביסטי מורכב שבסופו הצליחו לבלום הצעת חוק ממשלתית שהיתה עלולה למנוע מהם הכנסות בסך עשרות מיליוני שקלים בשנה איתמר ב"ז
21.01.2015 דרושים תובעים ייצוגיים בין "סטטוסים מצייצים" ל-ynet: בניגוד למחשבה הרווחת, הרשת אינה שדה פרוץ שהוראות החוק אינן חלות על המתפרסם בו | והאם אפשר למתוח קו בין הפרסום הסמוי של אבי לן לבין הפרסומות הגלויות של עמוס רולידר, ורדה רזיאל-ז'קונט ועידו רוזנבלום? אלעד מן