25.01.2023 ארה"ב: משרד המשפטים ושמונה מדינות הגישו תביעה נגד גוגל בגין ניצול לרעה של הדומיננטיות בשוק הפרסום ynet
22.12.2022 משרד הבריאות: הקמפיין של פיליפ-מוריס – עבירה על החוק בעקבות פניית "שקוף", משרד הבריאות קובע כי הקמפיין הפרסומי של החברה, המקדם את האסטרטגיה החדשה שלה לעידוד השימוש בסיגריות אלקטרוניות, עובר על החוק האוסר לפרסם מוצרי עישון • פיליפ-מוריס: פועלים לפי חוק שבי גטניו
18.12.2022 הישג למאבק בהטעיית הציבור ברשתות החברתיות שורה של תאגידי ענק התחייבו לספק גילוי נאות לקידום מוצרים על-ידי ידוענים באינסטגרם • הפשרה: במסגרת תביעה ייצוגית שהוגשה לפני ארבע שנים • התובעות: הפרסום הסמוי מזהם את האינטרנט, פוגע בצרכנים, מקדם מוצרים אסורים בפרסום ופונה בין היתר לקטינים אורן פרסיקו
13.12.2022 בקשה לייצוגית בטענה כי חברות ניהלו בטיקטוק ואינסטגרם קמפיין שיווקי סמוי רחב היקף ללא גילוי נאות דה מרקר