18.01.2015 זיהום סביבתי מדוע החלטנו לערוך בדיקה השוואתית מקיפה של הפרסום הסמוי באתרי החדשות הישראליים ענת באלינט
18.01.2015 אנשי השיווק של השנה אתר "העין השביעית" מציג: דירוג הפרסום הסמוי ברשת • האתר הממוסחר ביותר: ynet מבית "ידיעות אחרונות" • האתר המצטיין: "הארץ" • בלטו לרעה: "גלובס", "וואלה" ו-mako • נקיים באופן יחסי: "דה-מרקר" ו"כלכליסט" • וגם: כיצד בוצעה הבדיקה ענת באלינט
12.01.2015 בדרך למטה כמה מחשבות עגומות של עיתונאית מקוונת, בעקבות הטור "צפו פגיעה" של יובל דרור תמר כהן
05.01.2015 הגנזך: ועדת המדרוג באינטרנט בחלק זה של "הגנזך", מדור חופש המידע של "העין השביעית" בשיתוף "הצלחה", מוצגים מסמכים של ועדת המדרוג באינטרנט
25.12.2014 גורמים מחוץ למערכת ינון מגל, העורך הראשי של "וואלה", כתב לעיתונאים באתר אחרי שפנייתם למנכ"ל הביאה למחיקת מאמר של מנחם בן בגנות הומוסקסואליות: "לפנות לסמכות שאינה עיתונאית כדי להשתיק דעה ‒ זהו מעשה כוחני, בעייתי ביותר. וגם מסוכן!" איתמר ב"ז
10.12.2014 "הארץ" נגד "המזבלה" "הארץ" שלחו מכתב איום בתביעה לפרסומאי שטען כי מספר המנויים הדיגיטליים של העיתון כנראה קטן במיוחד; נתונים שמסר העיתון ל"העין השביעית" מראים שהוא כנראה טועה איתמר ב"ז
03.08.2014 החוליה החלשה מבצע "צוק איתן" חשף את חולשתם של אתרי החדשות המקוונים. דיווח מלא, מקיף ובזמן אמת היה עדיף לחפש בטוויטר יובל יועז
27.07.2014 תן לו עוד כאפה לפנים חזקקהה!! ההומור השחור המופץ בימים אלה ברשתות החברתיות ממחיש עד כמה התבהם השיח הציבורי עוזי בנזימן