16.08.2016 "אנחנו מניחים שבעתיד נעשה את רוב הכסף שלנו מקוראים, ולא מפרסום" ליאור קודנר, סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת "הארץ", על עיתונות בעידן הדיגיטלי: פייסבוק, פרסום סמוי, קליק-בייטס ונטישת הטייס האוטומטי של עידן הפרינט • טקסט מקוון בן 3,000 מלה על סוף עידן הטקסטים המקוונים בני 3,000 מלה אורן פרסיקו ונמרוד הלברטל
17.07.2016 תום פחיס, סמנכ"ל הטכנולוגיה של פלייבאז וממייסדיה, סבור שהחברה שלו יכולה להציל את העיתונות העולמית גלובס