16.09.2009 משאבת כסף "מעריב" מחליט להפסיק להיות עיתון | העיתונים עוסקים כולם בדו"ח האו"ם | סקופ ל"ישראל היום" שוקי טאוסיג
30.08.2009 שפעת האייפון השיווק האגרסיבי שמעניקים העיתונים למכשיר האייפון מלמד שאין צורך בשיתופי פעולה מפוקפקים בינם ובין חברות מסחריות; העיתונאים פועלים כדי לקדם את האינטרסים המסחריים של חברות הסלולר בעצמם ומרצונם יובל דרור
16.08.2009 "האשה הזו ילדה טלפון סלולרי?" אחרי "פרסומת חומת ההפרדה" המקוממת ו"פרסומת הלידה" המטומטמת, ניתן לאפיין את הקו שמנחה את סלקום ומשרד הפרסום שלה, מקאן-אריקסון: אנשים הם לא חשובים יובל דרור
26.07.2009 לדפוק את הגויים העיתונים מסתמרטטים, שוב | "הארץ" שומר על השפיות | החרדים מטריפים את דעתם של העורכים שוקי טאוסיג
29.06.2009 יש גלידה בירושלים העיתונים עוסקים ב-ת' ו-מ' | "ישראל היום" מתרה בציפי לבני | ותזוזות בשוק הסלולר שוקי טאוסיג
07.05.2009 במקום לבעוט בדלת התוכנית "תיק תקשורת" מה-7.5.2009: על הסכסוך בין גיא מרוז לגפי אמיר | על סרטו הגנוז של דן שילון "סיגריה סלולרית" | יאיר גרבוז על אמנות בתקשורת | ועמנואל רוזן על נעמי לויצקי ומשה גביש כתב "העין השביעית"
04.05.2009 חששות שונים השפעת השפעת על העיתונים מתמתנת | ענייני תקציב, ביטחון ותקציב הביטחון תופסים תאוצה | ושני רוצחים סדרתיים שוקי טאוסיג
01.03.2009 בזאת תמו שידורינו שר התקשורת אריאל אטיאס בחר לפעול בשולי התחום עליו הופקד, והתמקד בביצוע רפורמות צרכניות נקודתיות. פעולות אחרות, כמו הכשרת רדיו תורני-ספרדי וקידום צנזורה על האינטרנט, קרצו לקהל בוחריו. בנושאי הליבה של המשרד, נרשמו אדישות בהווה וצל מאיים בעתיד אורן פרסיקו
16.11.2008 מקום ידידותי אוף-ליין, און-ליין, שירותים מקוונים. איך מערכת חדשות יכולה להבין את כל הג'יבריש הזה? ולמה בכלל צריך להבין? אפשר פשוט לראיין את אנשי השיווק של מיקרוסופט ולשדר את סרטון הפרסומת שלהם במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10 יובל דרור
19.03.2008 "לנו יש איי-פון ולכם אין" המפולת הבורסאית הביאה את "דה-מרקר" לפרסם טענה נוקבת: העשירים מוכרים לכם חלום על שפע בלתי נדלה, וכך לוקחים מכם את הכסף שכבר יש לכם. רגע, זה לא בדיוק מה ש"דה-מרקר" עושה לקוראים שלו? נועם יורן
01.11.2006 קרוב לאוזן מדוע גילתה העיתונות הבנה לטענת חברות הסלולר שהאנטנות והטלפונים הניידים אינם מזיקים מבחינה בריאותית נורית קנטי
01.03.2005 יריד שוקק בכיס המכנסיים קבלת שירותי מידע באמצעות הדור השלישי של הסלולר היא התשובה הטכנולוגית למי שאין לו זמן לצרוך תקשורת בשיטות הקודמות. היא גם מעוררת שאלות חדשות חנן עמיאור
01.05.2002 הערוצים הפרטיים הלהיט החדש: חדשות לפי בחירה, 24 שעות ביממה, ישר לטלפון הנייד. מי צורך את זה? מיה רייזנר-אורן
01.03.2002 עולם ורוד במוספי המחשבים של "ידיעות אחרונות" ו"מעריב" קשה להבחין בין עיתונאות ליח"צנות תמר גוטמן