02.03.2021
מחקרים רסס - הכל
16.02.2021
28.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
03.12.2020
30.11.2020
31.10.2020
29.10.2020
24.10.2020
24.10.2020
10.10.2020
03.10.2020
24.09.2020
16.09.2020
15.09.2020