13.01.2016 האוצר בקצה הקשת "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" לכודים באג'נדות מיושנות לפתרון הסכסוך • שני העיתונים הנפוצים בישראל יוצרים קיבעון בדיון הציבורי • מחקר ציפי ישראלי ועומר עינב
11.01.2016 "אם זה פרסומת – תקראו לזה פרסומת" מחקר אמריקאי חדש בדק ומצא: רובו המכריע של הציבור לא מצליח לזהות פרסום סמוי • ענת באלינט עם הממצאים • מתוך "קול העין", תוכנית הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס כתב "העין השביעית"
09.12.2014 עצבנות השיח מחקר חדש בוחן את התייחסות התקשורת המרכזית בישראל לתבוסה הפלסטינית ב-1948 אורן פרסיקו
20.10.2014 יש לך בדיחה סקר שערכו חוקרים מהמכללה האקדמית עמק-יזרעאל ואוניברסיטת חיפה משרטט את אופי והיקף השימוש בשירות המסרונים ווטסאפ במהלך המלחמה האחרונה בעזה ורד מלכה, ירון אריאל, רות אבידר ואילת חן לוי