13.10.2015 מכת מדינה שר התחבורה ישראל כץ שילם עבור שידור ראיונות עימו בערוץ 2, באופן הסותר לכאורה את הוראות היועץ המשפטי לממשלה ומשרד האוצר • העלות הכוללת של עסקת התוכן השיווקי: 3 מיליון שקל • משרד התחבורה: השר לא היה מעורב כלל בקמפיין איתמר ב"ז
26.08.2015 הכיוון: מקוון נתונים חדשים על תקציב הפרסום הממשלתי: ב-2012‒2014 חלה ירידה מתמשכת ברכישת פרסום בעיתונים, במקביל לעלייה בפרסום באינטרנט איתמר ב"ז
22.06.2015 גם בלפ"מ חושבים שהפרינט מת מנתונים חדשים של לשכת הפרסום הממשלתית עולה כי ב-2014 הקצו משרדי הממשלה את רוב תקציבי הפרסום שלהם לטלוויזיה ולאינטרנט איתמר ב"ז
12.05.2015 מדיה קונבנציונלית בלבד "ישראל היום" סירב לעסקת תוכן שיווקי ממשלתי שמנה – "ידיעות אחרונות" חתם על החוזה איתמר ב"ז
25.03.2015 משככים ומלבים "ידיעות אחרונות" מפגין את מומחיותו בליבוי חרדה | "ישראל היום" מצטט מהעיתונות הזרה | ההודעה על מינוי כחלון לשר אוצר לא עושה כותרות חנוך מרמרי
11.03.2015 מוכּר לכל תלמיד משרד החינוך העביר בתקופת השר שי פירון יותר מ-2 מיליון שקל לחברת קשת לצורך מימון קמפיינים סמויים בערוץ 2 ובאתר mako • במשרד הכחישו בתחילה את קניית התכנים איתמר ב"ז
31.01.2015 כמה עולה קמפיין בעיתון של המדינה ההיקף הכספי של עסקת התוכן בין מערכת "ידיעות אחרונות" למשרד החינוך נחשף: המשרד שילם לקבוצת התקשורת כ-2 מיליון שקל עבור פרסום ידיעות על מיזמים של השר לשעבר פירון • עורכי "ידיעות אחרונות" ו-ynet: אין תגובה איתמר ב"ז
22.01.2015 כל הכבוד לשר (לשעבר) במשרד החינוך מאשרים: רכשנו תוכן מערכתי ב"ידיעות אחרונות" וב-ynet לשם קידום תוכניות חינוכיות של השר פירון • העורכים הראשיים רון ירון וערן טיפנברון: אין תגובה איתמר ב"ז