10.12.2020
המגזין רסס - הכל
09.12.2020
09.12.2020
09.12.2020
לא "תוכן ממותג", לא "שיתוף פעולה" – פשוט פרסומת
מחקר חדש ומקיף של הרשות להגנת הצרכן קובע: הדרך לזיהוי פרסום סמוי – ציון מפורש של הגורם המסחרי שעומד מאחוריו, בתוספת המלה "פרסומת" • החוקרים מבהירים: רוב הציבור לא מצליח לזהות "תוכן שיווקי" • הממצאים הוגשו מטעם היועמ"ש כחלק מהתנגדות לפשרה בהליך ייצוגי נגד ynet
09.12.2020
08.12.2020
08.12.2020
08.12.2020
08.12.2020
08.12.2020
08.12.2020
08.12.2020
07.12.2020
07.12.2020
07.12.2020