20.05.2010 כמו זבובים בארצות-הברית ממחיזים את מעלליהם של עיתונאים, במזרח אירופה ודרום אמריקה יורים בהם, סטיב ג'ובס משיב למבקריו ועוד חדשות תקשורת מהרשת העולמית ישי קיצ'לס
29.04.2010 דקת דומייה ה"סאן" בתלת-מימד, "פורבס" בשחור-לבן, צ'אבס בטוויטר, חומות תשלום בכל מקום ועוד חדשות תקשורת מהרשת העולמית ישי קיצ'לס
27.04.2010 מהנדס אחד נכנס לבר סקופ לחובבי הגאדג'טים הופך לפרשייה שהיא עדות לכוחה העולה של המדיה החדשה, שאתיקה עיתונאית בעייתית מככבת בה לצד חקירה פלילית של המשטרה ושל חברת ענק, ששומרת על שתיקה מוחלטת לירן לוטקר
22.04.2010 קהל שבוי ענן האפר טוב לעיתונות המודפסת, גם השתייה המופרזת, העיתונות המקוונת מרימה ראש, ועוד חדשות תקשורת מהרשת העולמית ישי קיצ'לס
06.04.2010 הנה מה שניתן לפרסם "ידיעות אחרונות" ממשיך לגחך את צו איסור הפרסום בפרשה שאין לנקוב בשמה | "מעריב" ממשיך במלחמתו בארגוני זכויות האדם | ו"הארץ" מכריז על הפסקת אש בדרום שוקי טאוסיג
04.03.2010 400 אלף דולר כמה עולה למחוק ביקורת ב"וראייטי", כמה עולה למחוק טוקבק במיזורי, כמה יעלה לגלוש לאתר של רוג'ר איברט, ועוד חדשות תקשורת מהרשת העולמית ישי קיצ'לס
01.03.2010 ילד ליום אחד צ'יקו תמיר חוזר לכותרות בעל-כורחו | הרמטכ"ל מופיע בהן לפי בחירתו | בחברון שקט, בצ'ילה לא שוקי טאוסיג
01.02.2010 למה לעצור בסריג "גלובס" מנתח את האסטרטגיה של בכירי עולם העסקים על-פי הסוודר שלהם. יובל דרור מציע להרחיב את השיטה לתחומי סיקור נוספים יובל דרור
31.01.2010 סקפטיים יותר האייפאד יציל את העיתונים? הגולשים ישלמו כסף? בפיליפינים ימשיכו לחסל עיתונאים? בסין ימשיכו לצנזר את האינטרנט? ועוד שאלות בנושאי תקשורת מהרשת העולמית ישי קיצ'לס
25.01.2010 בתוככי מכונת ההייפ מחשב הלוח החדש שאפל עומדת להשיק מעלה ביתר עוצמה שאלה ישנה: מדוע עיתונאים מתמסרים בהתלהבות כה גדולה לכל גחמה ומניפולציה של אפל? יובל דרור
11.12.2009 משלנו העיתונים מתמלאים כולם גאווה | "ידיעות אחרונות" ו"ישראל היום" מתנפחים | וחברות הסלולר מזרימות מזומנים למערכת שוקי טאוסיג
10.12.2009 איזה מין עיתונות מיעוט אירועים מוביל לכותרות ראשיות עתידניות | בעוד שהעמודים הפנימיים עוסקים בהיסטוריה | ו"גלובס" מצטרף לפולמוס אילנה דיין אורן פרסיקו
18.11.2009 מחסום דוט קום הגולש הוא עדיין המלך. הוא נכנס לכל אתר ומוריד מן הרשת כל תוכן שמעורר בו עניין. אבל הוא אינו קהל שבוי – ולא יוכל להיות. מי שמכביד עליו מדי יבריח אותו – ויפסיד. מי שיערים עליו, יפתה אותו, יכפה עליו תנועה לאתרים בניגוד לרצונו – יאבד אותו. מחשבות בעקבות "נוהל אכיפה" של אפל חנוך מרמרי
30.08.2009 שפעת האייפון השיווק האגרסיבי שמעניקים העיתונים למכשיר האייפון מלמד שאין צורך בשיתופי פעולה מפוקפקים בינם ובין חברות מסחריות; העיתונאים פועלים כדי לקדם את האינטרסים המסחריים של חברות הסלולר בעצמם ומרצונם יובל דרור