29.01.2008 סופת ברקים שערי היומונים צבועים שחור, לבן ואפור: ברק אובמה, השלג המתקרב והלימבו שנתונים בו אהוד אולמרט ואהוד ברק שוקי טאוסיג
28.01.2008 גבעתי ג' "מעריב" נגד "ידיעות" | קרבות מאסף לקראת פרסום דו"ח וינוגרד | מזוז סוגר את תיק אירועי אוקטובר | חיילי גבעתי מתעללים אורן פרסיקו
27.01.2008 הישרדות שלושה ימים לפרסום דו"ח וינוגרד | שרת החוץ נפגשת עם נציגי תנועות מחאה | גל פיגועים במהלך סוף השבוע | מתיחות בטחונית בדרום שוקי טאוסיג
25.01.2008 ערוץ הכנסת הביקורת שנמתחת על עיתונאים המצטרפים לפוליטיקה אינה מוצדקת: אחרי הכל, הם נוטלים סיכון אישי וכלכלי לא מבוטל, מביאים איתם מטען שהכנסת יכולה דווקא להתהדר בו, ועוזבים מקצוע שממילא קשה מאוד להזדקן בו אורי גינוסר
01.01.2008 מה היה לנו האינטרנט גרם לכל התקשורת להתפזר לשוליים. התוצאה היא בורות מפליגה בכל מה שנוגע לענייני המדינה. התוצאה הנלווית היא ירידה בסולידריות החברתית. זאת בעיה בכל חברה. במקרה הישראלי הבעיה קשה במיוחד נחום ברנע
01.01.2008 להתראות זהו הגיליון האחרון של "העין השביעית" בצורתו המודפסת; בשבועות הקרובים יעלה כתב־העת הזה לרשת כעיתון מקוון לענייני תקשורת עוזי בנזימן
01.01.2008 נקודת המבט של ירושלים בתחרות עם המותג "תל־אביב" אין למותג "ירושלים" שום סיכוי, ולא רק משום שקובעי הטון נמצאים כולם על כף אחת מוגדרת מאוד במאזניים האלה כרמית גיא
01.01.2008 העתיד ממשיך להלום מהפכת התקשורת של סוף המאה העשרים שינתה את כללי המשחק. למי יש זמן לבדוק, לדון, להתלבט, לשקול? רפי מן
01.01.2008 סיקור ממוקד המעבר שעשה המשק הישראלי, מכלכלה ריכוזית יחסית למשק שנשען יותר ויותר על כוחות השוק, הוא הגורם המרכזי שעיצב את העיתונות הכלכלית בצורתה הנוכחית מומי דהן
01.01.2008 ניוז-ביזנס הדרמטיזציה, הטאלנטיזציה, האמוציונליזציה, עליית הסיט-אפ וקיצורו של הסינק; על הדרך שעשו חדשות ערוץ 2 מאהרן ברנע ועד ליאיר לפיד נורית קנטי
01.01.2008 בהלות קטנות וגדולות יום שלישי, 8:45 בבוקר. רפי רשף, שלו אבל לא מנומנם, מראיין את צרויה שלו שאחד מספריה עובד אל הבד שהם סמיט
01.01.2008 כשגלעזר ויובל פוגשים את נמרודי האתגר העומד בפני העורכים החדשים של "מעריב" אינו רק הצל הרודף את מו"ל העיתון אלא המשבר שבו נתונה העיתונות המודפסת כולה תמר גוטמן
01.01.2008 יוצאים למרחב ההתפתחויות בעולם התקשורת הערבית בישראל מעצבות את תודעת צרכניה כחברה בעלת ייחודיות פוליטית מצד אחד, המשתייכת למרחב תרבותי ולאומי רחב יותר מצד שני אמל ג'מאל
01.01.2008 הם מנווטים השפעתם של יועצי התקשורת הפרטיים על התכנים העיתונאיים כל־כך גדולה, שאין ביטחון שגם כתבה זו לא נפלה קורבן לספין של גיבורה - מוטי שרף רן בנימיני