14.06.2009 לא רלבנטי סיכום עידן ניר חפץ בספורט "ידיעות אחרונות", או כיצד הפך מדור הספורט הנפוץ במדינה לעיתון כדורגל פופוליסטי וחסר עומק | הידיעה על אייל ברקוביץ' המועמד לאמן את בית"ר ירושלים כמשל | ועוד 5 קטנות שלמה מן
14.06.2009 תרבות השקר הפרשנים מתכוננים לנאום בר-אילן | "ידיעות אחרונות" מתגייס לעזרת צ'יקו תמיר | ואודי מירון ממליץ לשקר שוקי טאוסיג
13.06.2009 כן, אדוני ראש הממשלה העיתונאים שעתידים לדווח מחר על "נאום בר-אילן" של ראש הממשלה צריכים לזכור את לקחי הסיקור של מלחמת עזה עוזי בנזימן
12.06.2009 בשם ההגנה: העיתונות המסר שהעבירה התקשורת בפרשת תא"ל צ'יקו תמיר היה "ככה לא מתנהגים". חבל שהוא כוון כלפי השופטים כרמית גיא
12.06.2009 היטלר כבר לא נורא כל-כך "מעריב" ואיראן, סיבוב נוסף | נתניהו מתכונן לנאומו, מגייס סופרים ועיתונאים | ו"גלובס" מכריז מלחמה על נגיד בנק ישראל אורן פרסיקו
11.06.2009 עם הרגליים על השולחן התוכנית "תיק תקשורת" מה-11.6.2009: עמנואל רוזן על סיקור יחסי ישראל-ארה"ב | על יחס התקשורת לבנימין נתניהו | על בית הספר לעיתונות של ערוץ הספורט | על יחס התקשורת לטרנסג'נדרים | ועל סיקור פרשת דודו טופז כתב "העין השביעית"
11.06.2009 מזרון המיליון* אשה קנתה מזרון. אשה זרקה מזרון. מיליון דולר במזרון, או לפחות כמה דולרים. אשה רודפת אחרי משאית הזבל. המונים פושטים על אתרי הטמנת הזבל. העיתונאים, כמובן, מצטרפים חנוך מרמרי
11.06.2009 פשע חמור בצפון-קוריאה רופרט מרדוק מספיד את העיתונים, "ניוזוויק" מגייס את סטיבן קולבר, ה"ניו-רפאבליק" משסף את ה"הפינגטון פוסט", שעוסק באובססיביות בשדיים משופצים, ועוד חדשות תקשורת עולמיות ישי קיצ'לס
10.06.2009 גליון געגועים "בסך-הכל זוהי פשטידת דובדבנים, כנס כותבים מיומנים, מבריקים, רעננים, הנדרשים לתוצרת חד-פעמית. הרי עיתונים, כמו דברי מאפה, רובם בצק, מיעוטם מילוי ובראשם דובדבן אחד, ולעתים גם הוא צמוק" חנוך מרמרי
10.06.2009 מאת סופרנו "הארץ" מחליף עיתונאים בסופרים | ומזכיר אגב כך את הקשר בין אליטיזם לעממיות | ובן כספית עונה למכחישיו אורן פרסיקו
10.06.2009 גבול לפניך הרחבת ליגת-העל היא הזדמנות לשנות את הכתיבה המתנשאת והקרתנית של העיתונאים התל-אביבים על קבוצות הפריפריה | על כתב התביעה החמור נגד ONE | ועוד לא מעט עניינים שלמה מן
09.06.2009 העשירון החסר עיתונאים ופוליטיקאים אוהבים להתייחס למעמד הביניים. למעשה מעמד הביניים הוא כוכב תקשורתי של ממש. בינו ובין מעמד הביניים האמיתי בישראל – הקשר רופף בהחלט אסף צימרינג
09.06.2009 שקר כלשהו חברות מהגדולות והבולטות במשק מפעילות מערכות של שקר שיטתי, שבראשן מתנוסס "שירות הלקוחות". החברות האלה – והאירוניה העצובה היא שחברות התקשורת הן כנראה המובילות בכך – מחנכות מאות או אלפי צעירים שהתגובה הראשונה לתלונה של לקוח היא שקר נועם יורן
09.06.2009 פברוק מוחלט הירשזון וטופז מתחרים על מקום בשערי העיתונים | נתניהו קוטף את הכותרות הראשיות | וכספית שוב מסתבך שוקי טאוסיג