המדור מציג סקירה קצרה של כותרות שלושת המהדורות המרכזיות של ערוצי החדשות: כאן 11, קשת 12 ורשת 13, ואת הכותרות עצמן. בנוסף, מוצגות כותרות ערוץ 14, המנצל את הנראות של פורמט חדשותי כדי להטמיע בשיח הציבורי חדשות כזב ותעמולה ממשלתית.

המון מוסת בליווי חברי כנסת ושרים מסיעות עוצמה-יהודית והציונות-הדתית פרצו אתמול למחנה המעצר הצבאי שדה-תימן, על מנת לסכל ניסיון מעצר של חיילים המשרתים במחנה וחשודים בהתעללות מינית בעציר שכמעט גרמה למותו. לאחר מכן עברו המתפרעים לבית-הדין הצבאי בבית-ליד לשם הובאו העצורים.

האירוע הקשה פתח את כותרות כל המהדורות המרכזיות אמש, המדגישות את נוכחותם של שרים וחברי כנסת בהתפרעות האלימה. "מאבדים שליטה" בכאן 11 . ו"כאוס" בחדשות 12, שמדגישות את גינוי הרמטכ"ל למהומות. בחדשות 13 פותחים במשדר מיוחד המוקדש להתפרעות.

כרגיל, יוצא דופן הוא ערוץ 14, המציג תמונת עולם הפוכה: בעד אובדן שליטה וכאוס ונגד מעצר חשודים בהתעללות. כותרת ערוץ התעמולה מדווחת על "ביזיון", אבל הביזיון אינו הפריצה לבסיס צה"לי ותקיפת שוטרי מצ"ח ועיתונאים, אלא "מעצר לוחמי מילואים".

ההידרדרות הנוספת בכאוס הפנימי בחברה הישראלית דחק למקום השני את האיומים החיצוניים. כותרות נוספות שהופיעו בכל מהדורות החדשות המרכזיות אמש עסקו בהיערכות הישראלית לתקיפה בלבנון, כמו גם בהיערכות של חיזבאללה; ובהלוויתו של ג'יפארא איבראהים, הנרצח ה-12 מרקטת חיזבאללה במג'דל שמס, וביקורו של נתניהו שספג צעקות ומחאות.

נושא רוחבי נוסף בכותרות היה הסרת מועמדותו של ניצב אבשלום פלד לתפקיד המפכ"ל של משטרת בן-גביר, והמועמד החדש של בן גביר למפכ"לות, ניצב לוי. בכאן 11 מגדירים את לוי כ"מפקד המרחב עם שיא הנרצחים". בחדשות 12 מתגאים בפרסום ראשון של פגישתו הסודית של המועמד עם מקורבו של בן גביר ובערוץ 14 רק מדווחים על המינוי הקרב.

פרסום ראשון: בכאן 11 מדווחים כי לחיילים במג'דל שמס ניתנה התרעה לפני הירי מלבנון אך לאזרחים לא, בחדשות 12 מדווחים על האזהרה החריפה של ישראל לאו"ם הקוראת להם לפעול בלבנון אחרת תפרוץ מלחמה ובערוץ 14 ממשיכים להסית נגד השמאל ומערכת המשפט בישראל.

חטופים: בכאן 11 מתפרסמת כותרת לכתבה עם אביטל דקל חן מניר עוז שממתינה לשובו של בן זוגה החטוף שגיא דקל חן. בחדשות 12 מביאים את תגובת חמאס לפיה נתניהו בורח מהסכם וכתבה עם אחיות של חטופות הנאבקות לשחרורן. בערוץ 14 אין חטופים.

כותרות נוספות: בכאן 11 מפרסמים תחקיר על השתלטות עבריינים על ענף פינוי האשפה, בחדשות 12 מדווחים על הטענות של ראש אגף תקציבים נגד שר האוצר שמעכב את הדיונים על תקציב המדינה ומזכירים לנו שבישראל עדיין הכל יקר ובערוץ 14 מביאים את דבריו של שגריר ארה"ב לשעבר בישראל נגד הממשלה הנוכחית ורומזים על קשר בין דבריו לבין המועמדת לנשיאות ארה"ב קמלה האריס.

בשולי הדברים: ישראל לא מצליחה לנצח באולימפיאדה עד כה.

לוגו חדשות כאן 11

מאבדים שליטה - שרים, חברי כנסת ומפגינים מהימין פרצו לבסיס הצבאי שבו נעצרו לוחמים בחשד שהתעללו מינית באסיר פלסטיני.

ההיערכות לתקיפה משמעותית בלבנון: בביירות מדווחים שחיזבאללה הזיז טילים מדויקים.

פרסום ראשון: שעות לפני הטבח לחיילים במג'דל שמס ניתנה התרעה, לאזרחים לא, מיד הפרטים.

ניצב דני לוי, מקורבו של בן גביר ומפקד המרחב עם שיא הנרצחים, יהיה מועמדו למפכ"לות לאחר שאבשי פלד פרש.

מאות ליוו למנוחות את ג'יווארא איבראהים, הנרצח ה-12 בטבח.

מחכים לאבא - אביטל שומרת על המכולת של בעלה החטוף, שגיא דקל חן, בתקווה שיחזור.

תחקיר: עבריינים השתלטו על ענף פינוי האשפה והרחובות נשארו מטונפים.

אכזבות לספורטאים הישראלים באולימפיאדה והאם נשארו עוד דילים לפריז?

לוגו חדשות 12

הכאוס במתקן המעצר למחבלים בשדה תימן - מצ"ח עיכבה לחקירה 9 חיילי מילואים בחשד להתעללות מינית במחבל נוח'בה. בתגובה - עשרות מפגינים, בהם שר וחבר כנסת, פרצו לבסיס צה"ל. הרמטכ"ל בגינוי חריף למהומות: "מנוגד לחוק ומסכן את ביטחון המדינה". מיד: מאחורי הקלעים של ההחלטה לבצע את המעצרים.

פרסום ראשון - האזהרה החריפה של ישראל לאו"ם: "אם לא תפעלו מיד נגד חיזבאללה, האזור ידרדר למלחמה". ניר דבורי עם האופציות לתגובה של ישראל והכנות חיזבאללה לאפשרות של תקיפה.

טבח הילדים במג'דל שמס - הובא למנוחות ג'יפארא איבראהים, בן 11, הנרצח ה-12 שגופתו זוהתה אתמול. נתניהו הגיע למג'דל שמס וספג צעקות מהתושבים.

ממשלה חדשה - מדיניות חדשה: בריטניה נערכת להטלת סנקציות על ייצוא נשק לישראל בתוך ימים - פרטים על הפגישות של הבכירים הבריטים בישראל לפני קבלת ההחלטה.

המגעים לעסקת חטופים - חמאס בתגובה רשמית אחרי הפסגה ברומא: "נתניהו נסוג מהצעתו הקודמת ובורח מהסכם". כתבתנו עם האחיות של החטופות שנאבקות כמעט 300 ימים לשחרורן.

ניצב אבשלום פלד הסיר את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל, פרסום ראשון: הפגישה הסודית של המועמד החדש למפכ"לות עם מקורבו של בן גביר.

ראש אגף התקציבים נגד שר האוצר: אתה מעכב את דיוני התקציב, בקצב הזה לא נצליח לאשר אותו בכנסת.

בישראל הכל מתייקר - בדיקה עולמית: מה קרה למחירים של אותם מוצרים במדינות שבדקנו בעבר?

ויום של אכזבות למשלחת הישראלית בפריז - גורבנקו לא העפילה לגמר, הפסדים גם בג'ודו והאיומים שספגו בני משפחות הספורטאים.

לוגו חדשות 13

במהדורת חדשות 13 לא שודרו כותרות, היא נפתחה במשדר שעסק בהפגנות האלימות בבסיס שדה תימן ובית ליד ובכתבה שסוקרת את אירועי היום עד כה.

לוגו ערוץ 14

טרום כותרות

אש בשדה תימן - סערת מחבל הנוח'בה.

הצ"ח - מי שמעודד סרבנות לא יוכל להתמודד לכנסת.

הצצה ראשונה למתקן אימונים לשוטרים נגד טרור.

כותרות

ביזיון בשדה תימן - שערוריית מעצר לוחמי מילואים שאבטחו את עצורי נוח'בה.

מתיחות שיא בצפון - הקבינט אישר, צה"ל ממתין לאור הירוק לתקוף בלבנון.

מג'דל שמס ביום שאחרי - רה"מ בביקור ניחומים בכפר, מאות מחו נגדו.

מינוי המפכ"ל הבא - ניצב אבשי פלד הסיר מועמדות, ניצב דני לוי בדרך להיות מפכ"ל.

פרסום ראשון - הצעת חוק חדשה: מי שמעודד סרבנות לא יוכל להתמודד לכנסת. האם שוב מערכת המשפט תנסה להכשיל את החוק? מיד הפרטים.

השגריר הדמוקרטי - תום ניידס שגריר ארה"ב לשעבר מעדיף את ממשלת בנט לפיד. עד כמה הוא משקף את הרוח הנושבת מקמלה האריס? מיד הפרטים.

הרודן ארדואן - האיום הטורקי לפלוש לישראל וההשוואה להיטלר.

המרדף אחר המבוקש - כשלון המעצר בבית החולים של המבוקש הבכיר מטולכרם.

נערכים לתרחישי טרור - הצצה למתקן האימונים החדש של המשטרה במרכז הארץ.