רה"מ בנימין נתניהו נפגש בחשאי עם המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר, אחד משני בעלי הון שנתניהו נאשם במרמה והפרת אמונים בשל טובות ההנאה שקיבל מהם. לשכת ראש הממשלה לא מסרה פרטים על הפגישה והיא נחשפה באתר החדשות האוסטרלי "The Nightly"

פאקר אישר את הדברים בתגובה באתר החדשות האוסטרלי "The Nightly". הפגישה נערכה בוושינגטון, בנוכחות שרה נתניהו ויאיר נתניהו, אשתו ובנו הבכור של ראש הממשלה. נתניהו נכח בבירה האמריקאית על מנת לשאת נאום בקונגרס, עת באולם נכח במפתיע גם פאקר, יורש אוסטרלי של אימפריית בתי קזינו. כעת נחשף כי לאחר הנאום, סעדו נתניהו ובני משפחתו עם פאקר ארוחה "אינטימית", כהגדרתו.

פאקר, והמיליארדר ארנון מילצ'ן, העניקו במשך שנים טובות הנאה לנתניהו ומשפחתו, בדמות משלוחי סיגרים ושמפניות, תכשיטים יקרי ערך, בגדי יוקרה, שימוש בווילה בקיסריה ובסוויטה בתל-אביב וארוחות שף. רק חלק מטובות ההנאה, בשווי מאות אלפי שקלים, נכלל בכתב האישום.

פאקר נכלל ברשימת עדי התביעה אך התביעה לא הצליחה להביאו לדוכן העדים וויתרה על עדותו. מאז החלו החקירות, נמנע פאקר מלהגיע לישראל. בתביעה לא סיפקו נימוק רשמי לוויתור על העדות, אולם במהלך הדיונים אמרו כי הם מתקשים ליצור איתו קשר וכי לא ברור אם יאות להגיע לישראל במידה וייקרא לעדות.

עם זאת, מחומרי הראיות עולה כי סוללת פרקליטיו של נתניהו כן הצליחה לעמוד בקשר עם פאקר, או לפחות עם אנשיו, ואף קיבלה מהם חומרים בהם נעזרה במהלך המשפט. פרקליטי נתניהו לא מסרו עדיין את רשימת עדי ההגנה, שאמורים להעיד עם פתיחת מסכת ההגנה בדצמבר (אם אכן תיפתח), ולא ידוע אם פאקר יופיע בה.

למרות שהתביעה לא הצליחה להביא את עדותו של פאקר, מערכת היחסים בין המיליארדר מתמודד הנפש לבין משפחת נתניהו נחשפה דרך עדות העובדים במשק הבית של פאקר בישראל.

כך למשל, אם הבית בווילה של פאקר בקיסריה, שני קוסקס, העידה על האופן שבו ניצלו בני הזוג נתניהו את הכנסת האורחים של פאקר, השתמשו ברכושו ובעובדיו ודרשו אספקה של קופסאות סיגרים וארגזי שמפניה, וכיצד נאלץ השף הפרטי של פאקר באחת ההזדמנויות לבשל למשפחת נתניהו את אותה ארוחה שלוש פעמים.

במהלך המשפט נחשפו גם פרטים אחרים בקשר למערכת היחסים בין פאקר לבין משפחת נתניהו. כך נחשף כי עלות הסוויטה במלון רויאל-ביץ' בתל-אביב, שפאקר העמיד לרשות יאיר נתניהו כשבילה בעיר, עמדה על 11,300 דולר לחודש, לא כולל 7,338 שקל דמי ניהול.

"זו הפעם הראשונה שהם מתאחדים מזה שמונה שנים לאחר שהומלץ ​​למר נתניהו להפסיק לבלות עם המיליארדר האוסטרלי בשל חקירת שחיתות על מתנות שקיבל ממר פאקר", נכתב באתר האוסטרלי, שמביא את תגובת פאקר: "חלקתי שבת עם ראש הממשלה, שרה, יאיר וכמה מחבריהם, זה היה ערב מיוחד והחברות בינינו חזקה מתמיד".

באתר האוסטרלי מזכירים ראיון שערכו עם פאקר מוקדם יותר השנה, בו אמר כי הוא צופה שעד לסוף השנה ייאלץ נתניהו לפרוש מראשות הממשלה בשל אחריותו לאסון ה-7 באוקטובר, אך הוא מקווה כי "בעתיד תחזור ותפרח החברות ביניהם". עד עתה התגשם רק החצי השני מתחזיותיו של המיליארדר.

ראש צוות הפרקליטים של נתניהו, עו"ד עמית חדד, העדיף שלא למסור תגובה.