פעיל הליכוד רמי בן-יהודה תובע מפעיל המחאה משה רדמן 150 אלף שקלים בטענה שהוציא את דיבתו כשכתב כי בן-יהודה קרא לשרוף אשכנזים ולאנוס שמאלניות והרביץ למפגינים. בן-יהודה לא פירט מה מהדברים אינו נכון, אלא טען כי הדברים שקריים באופן כללי.

בן-יהודה הוא פעיל ליכוד שתועד בעבר תוקף באלימות מפגינים נגד הממשלה והוגשו נגדו בעבר כתבי אישום, שנסגרו, בגין הטרדת עד ואיומים. לפני כשנה וחצי, בפברואר 2023, התפרסם תיעוד של ח"כ טלי גוטליב בו נראה מאחוריה בן-יהודה כשהוע פוסע לצד השלט "רמי, כולנו סלע איתן מאחוריך".

רדמן צייץ מחדש ציוץ שבו נראתה ח"כ גוטליב, והוסיף: "@TallyGotliv
שאתמול נדהמה וטענה שהתקרית הלא נעימה (אין ספק) שקרתה לה עם המפגינים היא 'קו אדום'. אוי כמה שהצביעות חוגגת - זו אותה טלי גוטליב שנאמה בשבחו של רמי בן יהודה האלים, שקרא לשרוף אשכנזים ולאנוס שמאלניות והרביץ למפגינים והרשימה עוד ארוכה. טלי, לא זכור לי שהזדעזעת אז - צבועה"

בגין ציוץ זה דורש בן-יהודה פיצוי בסך 150 אלף שקלים. בן-יהודה טוען, באמצעות עו"ד אברהם סרוסי, כי הציוץ של רדמן "משמיץ, שיקרי", "מייחס לו אמירות שמעולם לא נאמרו מפיו" ו"כמוהו כעלילת דם של התובע ושפיכת דמו בפרהסיה".

בכתב התביעה מוסיף בן-יהודה כי "ממילא, בימים טרופים אלו נכונים רבים להאמין לכל אמירה, חמורה ככל שתהיה, ובלבד שהיא תתיישב עם עמדותיהם הפוליטיות, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר בדמות קוטבית כמו התובע, שהינו פעיל פוליטי ודבריו לא פעם נוקבים וקשים".

לאחרונה נתבע בן-יהודה עצמו בידי ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אחרי שטען כי ברק "יזם" את מתקפת חמאס נגד ישראל, נעלם עם פתיחתה, היה "שותף" לשואה שישראל עברה, "מכר את נשמתו לשטן ב-7.10", "הפקיר" חיילים בצאלים וכי הינו "פדופיל".

טרם הוגש כתב הגנה.

69795-07-24