איש התקשורת ינון מגל, המגיש את התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, מוביל קמפיין סחיטה באיומים נגד בנק לאומי על מנת להכריח אותו לשלם לערוץ. מגל, ואנשי תקשורת אחרים העובדים עבור הערוץ שבבעלות יצחק מירילשוילי, העבירו לבנק מסר לפיו אם לא יתחיל לקנות זמן פרסום בערוץ, הם יקראו לאוהדיהם לסגור את חשבונותיהם בבנק. בערוץ 14 מקווים כי האיום הכלכלי על הבנק יביא לכך שייאלץ להתחיל לשלם לערוץ.

במסגרת קמפיין הסחיטה הודיע מגל עצמו כי הוא סוגר את החשבון שלו בבנק לאומי ומעביר את הכסף לבנק אחר. אלא שכאן נתקל מגל בבעיה: לא רק בנק לאומי אינו מפרסם בערוץ 14, גם שאר הבנקים: דיסקונט, הפועלים ומזרחי. הסיבה לכך היא שהדמוגרפיה של הצופים בערוץ, גברים בעלי הכנסה נמוכה, אינה אטרקטיבית עבור המפרסמים הגדולים, וחשוב מכך, הם אינם רוצים להיות מזוהים עם התכנים המשודרים תדיר בערוץ.

ערוץ 14 משדר דרך קבע חדשות כזב, הסתה לאלימות, שנאה ללהט"ב ולחילונים, תעמולה ממשלתית וכיוצא בזה. בין השאר מנהל הערוץ קמפיין מתגלגל, שמגל הוא אחד ממוביליו הבולטים, נגד התקשורת הישראלית בכלל ונגד מתחריו הישירים בפרט. מגל מרבה לתקוף את הערוצים המתחרים, וערוץ 12 בראשם, מכנה אותם "ערוצי תרעלה" ו"ערוצי תבהלה" ומשווה אותם לאויבי ישראל.

לכן, אך אירוני הוא שמגל, בצר לו, על מנת לקיים את "הבטחת" הקמפיין שלו, נאלץ להעביר את חשבון הבנק שלו לבנק יהב, אחד משני בנקים קטנים שהם היחידים שרכשו בזמן כלשהו פרסומות בערוץ. האירוניה גלומה כמובן בעובדה שבנק יהב נמצא בבעלותו של בנק מזרחי, הנשלט על-ידי דודי ורטהיים, שהוא הבעלים של ערוץ 12. אותו ערוץ בדיוק שמגל מרבה לתקוף ולהסית נגדו.

ינון מגל מפיץ צילום של עצמו מעביר את חשבון הבנק שלו (צילום מסך)

ינון מגל מפיץ צילום של עצמו מעביר את חשבון הבנק שלו (צילום מסך)