המדור מציג סקירה קצרה של כותרות שלושת המהדורות המרכזיות של ערוצי החדשות: כאן 11, קשת 12 ורשת 13, ואת הכותרות עצמן. בנוסף, מוצגות כותרות ערוץ 14, המנצל את הנראות של פורמט חדשותי כדי להטמיע בשיח הציבורי חדשות כזב ותעמולה ממשלתית.

הכותרות הראשיות במהדורות המרכזיות אמש לא השתנו ממהדורה למהדורה - שני חטופים נהרגו בשבי, נסיעת נתניהו לוושינגטון, מי את קמלה האריס, קצין צה"ל נהרג מפיצוץ רימון וצה"ל חזר לח'אן יונס.

את ההבדלים ניתן לראות בניסוח ה"סטרייפים", רצועות הכיתוב המופיעות על רקע התמונות והקריינות. כך לדוגמה העובדה שעוד ועוד חטופים מתים ברצועת עזה מוסגרה בכאן 11 באופן נייטרלי ולא ביקורתי עם "מוות בשבי חמאס". באופן ממלכתי ודוברותי בחדשות 12 עם "הותר לפרסום". באופן נוקב וביקורתי בחדשות 13 עם  "הזמן אוזל". ובאופן שאין פסיבי ממנו בערוץ 14 עם "הטרגדיה של החטופים". ממש נפלו אל מותם.

רק בחדשות 12 היתה כותרת על עסקת חטופים ורק כאן 11 וחדשות 13 דיווחו על מות קצין צה"ל שנהרג מפיצוץ רימון, לא בפעולה מבצעית.

בכאן 11 מפרסמים, לראשונה, על הסכמת כל ראשי מערכת הביטחון להסגת כלל כוחות צה"ל מעזה ותוהים לגורלה הלא ברור של שוטרת בכירה.

בחדשות 12 עוסקים במגעים לעסקת החטופים, בעקביות יש לומר, ומביאים מסר מהבית הלבן לפיו "חלון ההזדמנויות צר". בהמשך הם ממחזרים כותרות מהמדורה הקודמת.

בחדשות 13, אולי כתגובה תרפויטית למשבר הפנימי המתמשך, חרזו את הכותרות: "הפרישה והפגישה, רעידת אדמה, בלי בושה…". כותרת נוספת ממשיכה את המעקב החשוב של הכתב יוסי אלי אחרי תופעות של "נצרופוביה", אלימות של יהודים כלפי נוצרים. אם כי ניתן לנחש שהנושא הגיע עד לכותרת בגלל שהקורבן הוא מילואימניק, ולא רק נוצרי. בנוסף מובא תיעוד מיוחד של תפיסת מטרידים מינית במועדונים וחופים שונים בתל-אביב.

בערוץ 14 פותחים בכותרת על קמלה האריס, בעוד בשאר המהדורות הכותרת הראשונה עסקה במות החטופים. ה"טרגדיה של החטופים" מגיעה רק למקום השלישי בכותרות, לפניה מדווחים על ביקור הפטרון נתניהו בוושינגטון.

וכמובן, הכותרת המסורתית על הסתת ה"שמאל" נגד נתניהו ושתיקת הפרקליטות (במסגרת העילגות, המסורתית גם היא, כותבים בערוץ על הסתה "נגד השמאל"). כותרת נוספת מביאה פרסום ראשון לפיו התקציבים שיועדו להגדלת משכורות השוטרים נעלמו, מי אשם בכך?

לוגו חדשות כאן 11

מוות בשבי חמאס - החטופים יגב בוכשטב מנירים ואלכס דנציג מניר עוז נהרגו, גופתם מוחזקת בעזה. כתבתנו עם משפחתו של יגב במאבק לשחרורו ועד הבשורה הקשה.

פרסום ראשון - ההסכמה של כל ראשי מערכת הביטחון להסגת כלל הכוחות מעזה.

הערב נתניהו נוחת בוושינגטון לקראת הפגישה מחר עם ביידן.

המפלגה הדמוקרטית מתאחדת מאחורי קמלה האריס.

בהמשך המהדורה - "מלכוד 24": אורן אהרוני במסע למדינות המתנדנדות שהביאו לפרישת ביידן.

קצין צה"ל נהרג מפיצוץ רימון ברפיח, שלא במהלך פעילות מבצעית. צה"ל חוזר להילחם בחאן יונס.

מה עומד מאחורי פרישת הקצינה הבכירה ביותר במשטרה?

ארבעה ימים לאולימפיאדה - שליחנו לפריז עם מבצע האבטחה חסר התקדים לנבחרת הישראלית.

לצפייה במהדורה

לוגו חדשות 12

הותר לפרסום: החטופים יגב בוכשטב ואלכס דנציג מתו בשבי חמאס, ישראל בודקת אם נהרגו בהפצצות צה"ל. מאז עסקת החטופים נהרגו בשבי יותר מ-13 ישראלים.

המגעים לעסקת החטופים - המסר של הבית הלבן לישראל: חלון ההזדמנויות צר, בקרוב נפחית מעורבות במזרח התיכון. גורמי המשא ומתן הישראלים אומרים: עדיין אין אור ירוק מנתניהו שמאפשר התקדמות לעסקה. יו"ר יהדות התורה גפני בעד עסקה בכל מחיר.

ראש הממשלה צפוי לנחות הערב בוושינגטון לקראת פגישה עם הנשיא הפורש ביידן - ולקראת הנאום בקונגרס.

מי את קמלה האריס? בת מהגרים שהיתה לסגנית הנשיא הראשונה בהיסטוריה וכנראה תתמודד מול טראמפ על הנשיאות וההתבטאויות שלה שעוררו דאגה בישראל.

בחזרה לח'אן יונס - בעקבות מידע מודיעיני על הימצאות מחבלים ואמל"ח - צה"ל פשט על השכונות המזרחיות של העיר - חלק גדול מהאוכלוסייה התפנה.

אחרי יותר משבעה חודשים במילואים, הגיע צו ל-60 ימים נוספים - ציון נאנוס בפרויקט מיוחד עם חיילי המילואים על הנטל, השחיקה והמחיר.

שופרסל העלתה מחירים בעשרות אחוזים אבל ברשת החרדית שלה המחירים יורדים.

לצפייה במהדורה

לוגו חדשות 13

הזמן אוזל - הוכרז על מות החטופים אלכס דנציג ויגב בוכשטב. מיד: ראיון טעון עם נכדתו של אלכס.

אש בעזה - קצין נהרג מפיצוץ רימון - נפתחה חקירה. צה"ל חזר לפעול בח'אן יונס: "עשרות הרוגים".

הפרישה והפגישה - נתניהו בדרך לפגישה עם ביידן ולקונגרס, שליחיו התחייבו: "לא יהיו עקיצות בנאום". מיד מוריה אסרף, גיל תמרי ונריה קראוס עם כל העדכונים.

רעידת אדמה - הנשיאה הבאה? קמלה האריס - ומה היא חושבת על ישראל?

בלי בושה - פורעים יהודים השחיתו מסעדה של מילואימניק נוצרי.

תיעוד מיוחד - כך נלכדו המציצים מהמועדונים והחופים במרכז.

4 ימים לאולימפיאדה - ההתרגשות בנתב"ג והתקוות הישראליות למדליות.

עלה לאוויר - סיור ראשון בכנף ציון, המטוס השנוי במחלוקת.

לצפייה במהדורה

לוגו ערוץ 14

קמלה IN ביידן OUT - מה הסיכויים של קמלה האריס לנצח את טראמפ?

ביקור בצל פרישה - נתניהו יפגוש מחר את ביידן, צפוי לפגוש את האריס וטראמפ.

הטרגדיה של החטופים: יגב בוכשטב ואלכס דנציג נהרגו בשבי, גופותיהם בידי חמאס.

בחזרה לח'אן יונס - פעולה קרקעית נרחבת של צה"ל להשמדת תשתיות טרור.

הלחימה בלב רפיח - מחבלים משתלטים על משאיות סיוע הומניטרי. לוחמי צה"ל משמידים מנהרות טרור ברפיח.

פרסום ראשון: לאן נעלמו התקציבים למשכורות השוטרים?

פרסום ראשון: הפרקליטות סוגרת תיקי חקירה על הסתה נגד פעילי שמאל.

מיוחד מתימן - בצל איומים לתגובה - חיילים ח'ותים בשיחה עם חדשות 14.

תקווה אולימפית - בצל איומי הטרור המשלחת לפריז יצאה לאולימפיאדה.

לצפייה במהדורה