המדור מציג סקירה קצרה של כותרות שלושת המהדורות המרכזיות של ערוצי החדשות: כאן 11, קשת 12 ורשת 13, ואת הכותרות עצמן. בנוסף, מוצגות כותרות ערוץ 14, המנצל את הנראות של פורמט חדשותי כדי להטמיע בשיח הציבורי חדשות כזב ותעמולה ממשלתית.

תקיפה היסטורית של חיל האוויר הישראלי בתימן, מטח רקטות של חיזבאללה לצפון וטיסת ראש הממשלה נתניהו לנאום בקונגרס ולהיפגש עם הנשיא ביידן, אלו הכותרות המרכזיות בכל מהדורות החדשות אמש.

בכאן 11 מדווחים על סערה במשטרת מחוז חוף סביב אלימות כלפי מפגינים ורומזים על הקשר לשר בן-גביר, על הדרך הם גם מדווחים על הפשיעה המשתוללת ב"מגזר" (איזה?). בחדשות 12 שתי חשיפות: התחקיר שצה"ל צפוי לפרסם על הלחימה בניר עוז וסיפורה של עדן גולן על היחס ממנו סבלה באירוויזיון. בחדשות 13 חושפים את הקלטות גנץ על עתיד המלחמה ומפנים לכתבה על השורד מחוף זיקים שחוזר לראשונה מה-7 באוקטובר לחוף.

רק בחדשות 12 ו-13 מתייחסים לחטופים ומקדישים כותרת לעסקת החטופים. בכאן 11 התחילו בקידום שידורי האולימפיאדה בערוץ.

בערוץ 14 - אין כותרות. תרקדו.

לוגו חדשות כאן 11

תקיפה היסטורית בתימן: עשרות מטוסים תקפו במערב המדינה, בתגובה לשיגור הכטב"ם לתל אביב.

פרטים חדשים: דיון הקבינט החריג בצהרי שבת - וההערכות בישראל. החות'ים מאיימים בתגובה, מיד הצהרת דובר צה"ל.

הלחימה בצפון: עשרות שיגורים לגליל ולגולן, גל תקיפות בדרום לבנון, צה"ל תקף מטרות במחנה הפליטים נוסייראת.

ראש הממשלה ימריא מחר לוושינגטון לקראת נאומו בקונגרס והפגישה עם הנשיא ביידן.

משטרה בסערה - האלימות כלפי מפגינים בקיסריה והפשיעה המשתוללת במגזר: מה קורה במחוז חוף של המשטרה והאם זה קשור לקרבה של מפקד המחוז לשר?

שישה ימים לאולימפיאדה: יו"ר הועד האולימפי יעל ארד מדברת על הציפיות למדליות ועל הטרגדיה של חברה הקרוב אורן סמדג'ה.

לוגו חדשות 12

ישראל תקפה מטרות חות'יות בתימן בתגובה לפיצוץ הכטב"ם בתל אביב, עשן מיתמר מעל נמל חודידה במערב המדינה, הותקפו גם מאגרי נפט ותשתיות. מיד הצהרה מיוחדת של דובר צה"ל וכל הפרטים.

חשיפה: התחקיר שצפוי צה"ל לפרסם על אירועי 7 באוקטובר בניר עוז, מהכישלון בהבנת חומרת המצב ועד הכוחות שלא הצליחו להגיע לקיבוץ.

ראש הממשלה נתניהו צפוי להמריא מחר בלילה לוושינגטון לקראת נאומו בקונגרס והפגישה עם ביידן. עד לרגע זה ישראל טרם העבירה את תשובתה למתווכות - מה שמעכב את המשא ומתן לעסקת חטופים.

למעלה מ-100 שיגורים לעבר יישובי הצפון בסוף השבוע, פגיעה ישירה בקיבוץ עמיר בגליל העליון.

עדן גולן חושפת את הדרמה באירוויזיון ואת הסרטון שבו היא מתחפשת כדי לשמור על חייה, מספרת לראשונה על ההשפלה שחוותה כישראלית מצד מארגני הטקס.

ועומס חום כבד ברחבי הארץ, ההקלה רק לקראת אמצע השבוע.

לוגו חדשות 13

יממה אחרי פגיעת הכטב"ם - ישראל מאשרת: חיל האוויר תקף בתימן.

יום של קרב - מטח רקטות בצפון, תקיפות צה"ל בלבנון ובעזה.

הרגעים הקריטיים של עסקת החטופים - מירב טל ששוחררה מהשבי בראיון.

הקלטות גנץ - השיחות הסגורות עם תושבי העוטף.

איום הכטב"מים: נקודת התורפה הישראלית מול חיזבאללה.

השורד מזיקים - חוזר לראשונה לחוף בו השתנו חייו.

לוגו ערוץ 14

בערוץ 14 אין כותרות. בערוץ טרם החזירו לפעילות את אולפן סופ"ש שלהם, וממשיכים לעשות רדיו בטלוויזיה. עם יציאת השבת התחלפה כתובית "הגל השקט" בסרטון וידיאו, ללא קול, של העשן המיתמר מעל תימן והכיתוב "ישראל נלחמת - ישראל תקפה בחודידה בתימן: מטוסי חיל האוויר תקפו את עיר הנמל מרחק של כ-2000 ק"מ מהארץ". כך במשך חמש דקות תמימות עד שעלה לשידור בקולו בלבד קריין עלום והחל לדבר: "ערב טוב, לפני מספר שעות מטוסי חיל האוויר תקפו מטרות…." כעבור כ-20 שניות התחלפה התמונה במסך ועליו הופיע דובר צה"ל, דניאל הגרי.

הצהרת דובר צה"ל שודרה כמעט במלואה ואז התחלפה שוב התמונה לסרטון התקיפה הישראלית בתימן ועל הקו עלה, כאילו מחודידה עצמה ולא מהבית, הלל ביטון רוזן, הכתב לענייני צבא וביטחון של ערוץ 14, לסכם את הזווית שלו על חדשות השבת. אחריו עולה לשידור, טלפונית גם כן, הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו. דבריו נקטעים באמצע. השידור עובר באלגנטיות ("אה..אני לא שומע.. אני לא בשידור..") לתמיר מורג, הכתב המדיני, וכן הלאה עד שהשידור שוב נקטע ועובר בחדות למגישה שמגיחה לפתע על המסך רק כדי להעביר את השידור לסרטם של "הפטריוטים" - "בדרכים", ממחלקת השיקום בתל-השומר.