המדור מציג סקירה קצרה של כותרות שלושת המהדורות המרכזיות של ערוצי החדשות: כאן 11, קשת 12 ורשת 13, ואת הכותרות עצמן. בנוסף, מוצגות כותרות ערוץ 14, המנצל את הנראות של פורמט חדשותי כדי להטמיע בשיח הציבורי חדשות כזב ותעמולה ממשלתית.

בראש כותרות המהדורות המרכזיות אמש: ארבעה פצועים בפיגוע ליד צריפין, ניסיון ההתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ותהיות האם מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס, אכן חוסל על-ידי צה"ל.

בכאן 11 ובחדשות 13 קושרים בכותרת בין ניסיון החיסול של דף לבין הפיגוע, בחדשות 12 הדיווח נייטרלי ובערוץ 14 הכותרת היא "טרור בלי הפסקה", כאילו אין מלחמה וללא התייחסות לניסיון החיסול של דף.

בחדשות 12 ו-13 פתחו בכותרות על ניסיון ההתנקשות בטראמפ, ובערוץ 14 פותחים בהאשמת "השמאל" בהסתה ומדווחים בשמחה על הצעת חוק נוספת של הקואליציה לפגיעה בשידור הציבורי: התקציב לא יהיה קבוע אלא יאושר כל שנה על-ידי הממשלה, זאת כדי למנוע "בזבוז" של כספי ציבור.

בעולם האמיתי, התערבות ממשלתית בתקציב היא זו שגורמת לבזבוז, משום שהחלטות פוליטיות מחליפות החלטות מקצועיות. זה מה שקרה לרשות השידור, שהלכה והסתאבה עד שנסגרה - בידי ממשלת ליכוד ושר תקשורת מהליכוד שקבעו מנגנון מיוחד שימנע התערבות פוליטית בגוף החדש. זהו המנגנון שנתניהו מנסה כעת לפרק.

נתניהו ניצל את ניסיון ההתנקשות בטראמפ כדי להסלים את קמפיין הנהי שלו: ראש הממשלה שבנה את הקריירה הפוליטית שלו על הסתה של חלקי החברה הישראלית זה בזה, מתלונן כי תנואת המחאה האדירה נגדו כוללת גם דברי הסתה. נתניהו, האישיות המאובטחת ביותר במדינה, טוען כי הוא חושש לביטחונו, ומפקיע את ישיבת הממשלה לעיסוק בנושא. שריו-סריסיו מתחרים ביניהם מי יחניף לו יותר.

בכותרות כאן 11 לא עוסקים במופע המביך. פלא שנתניהו רוצה לסגור אותם?בחדשות 12 משחקים לידיו של נתניהו והכותרת מצטטת את האשמת היועמ"שית על-ידי שרי הממשלה. בחדשות 13 כותרת ניטרלית ובערוץ 14, כצפוי, מתפלצים יחד עם נתניהו.

רק בכאן 11 דיווחו בכותרות על תגובת היועמ"שית להארכת השירות הסדיר, רק בערוץ 14 דיווחו בכותרות על הלחימה בצפון ומחאת התושבים ורק בחדשות 12 ו-13 התייחסו בכותרת למו"מ על עסקת החטופים.

פרסומים ראשונים: בכאן 11 מביאים ציטוטים מהשיחה הקשה של לוחמי שלדג והרמטכ"ל בעקבות התחקיר על הקרב בבארי. בחדשות 12 אין פרסום ראשון. בחדשות 13 מפרסמים כי גורמים בצוות המו"מ מזהירים מכך שנתניהו מעכב את עסקת החטופים: "שלא יחשבו שאנחנו לא רוצים עסקה" וכן על רצונו של ראש הממשלה להדיח את יוסי שלי מנכ"ל משרדו. בערוץ 14: הצעת חוק התאגיד בפרסום ראשון.

במה עוד עסקו כותרות המהדורות אמש? בכאן 11 המשיכו לקדם את שידור טורניר היורו שגורף אחוזי רייטינג גבוהים, כצפוי מהיותם הערוץ היחיד שמשדר אותו ללא עלות. בחדשות 12 ו-13 בחרו להקדיש כותרת למותה של השחקנית שאנון דוהרטי.

כאמור, בערוץ 14 ממשיכים לסקר את ההסתה של "השמאל". והפעם: "השמאל" תוקף את תא"ל ברק חירם. לראייה מובא סינק קצר של אדם אחד שדיבר על חירם. האם הוא שמאלני? האם הוא מייצג את כל מחזיקי עמדות השמאל בישראל? מבחינת ערוץ 14 אין כמובן פשר לשאלות הללו: העובדות ממילא אינן מעניינות אותן ו"שמאל" הוא בעיניהם כינוי גנאי, לא תיאור עובדתי.

לוגו חדשות כאן 11

כוננות שיא אחרי החיסול הדרמטי - קצין ולוחם נפצעו קשה בפיגוע דריסה ליד מחנה צריפין.

למרות הכחשות חמאס - בצה"ל מעריכים שדף נהרג במתקפה.

התמונות הבלתי נתפסות מאמריקה - מתנקש ניסה לרצוח את הנשיא לשעבר טראמפ במהלך עצרת בחירות. טראמפ נפגע באוזנו אבל הצליח לצאת כמנצח הגדול - מיד שליחנו נתן גוטמן בדיווח מיוחד מזירת הירי בפנסליווניה, עם פרטים נוספים על היורה, הביקורת על השירות החשאי והשלכות התמונה האייקונית על המירוץ לנשיאות.

פרסום ראשון: השיחה הקשה של לוחמי שלדג והרמטכ"ל בעקבות התחקיר שמתח ביקורת על צוות הלוחמים בבארי - מיד הציטוטים.

הממשלה אישרה להאריך את שירות הסדיר אבל היועצת המשפטית מזהירה - זה לא חוקתי.

מעצמת ההתנקשויות הפוליטיות - מואב ורדי על ההיסטוריה הארוכה של ניסיונות הפגיעה בנשיאי ארה"ב.

מחממים מנועים לקראת גמר היורו הגדול שישודר הערב בכאן 11 - דב גיל-הר בברלין עם האוהדים האנגלים והספרדים.

לוגו חדשות 12

ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר טראמפ מטלטל את ארה"ב ואת קמפיין הנשיאות. מיד: על רגעי הירי בטראמפ וחיסול המתנקש - עדות כתב ה"וושינגטון פוסט" שהיה בעצרת.

ארבעה חיילים נפצעו בפיגוע הירי והדריסה סמוך לצריפין, בהם שניים במצב קשה. המחבל נורה ונהרג, ניסיון למצוא האם היו סייענים.

יממה אחרי ניסיון החיסול של מוחמד דף בצבא ובשב"כ עדיין מעריכים: ראש הזרוע הצבאית לא שרד. בישראל חוששים מפיגועי נקמה ומגבירים כוננות גם בנציגויות בחו"ל. מיד פרטים חדשים על המשא ומתן לעסקת החטופים.

בצל ההתנקשות בטראמפ: בישיבת הממשלה עסקו במשך שעתיים בהסתה נגד נתניהו, השרים האשימו את היועצת המשפטית לממשלה.

תיק 100 - הפרק הראשון - מה קרה למשטרת ישראל?

שאנון דוהרטי, שגילמה את ברנדה בסדרה "בוורלי הילס 90210", הלכה לעולמה אחרי מאבק בסרטן.

לוגו חדשות 13

הלם בארה"ב - טראמפ נורה בניסיון התנקשות, נפצע - וניצל. מיד נריה קראוס מניו-יורק וגיל תמרי מוושינגטון.

ההתנקשות והסערה - היורה בן 20 מפנסליבניה, ברכבו נמצאו גם מטעני חבלה. איך התקרית תשפיע על הבחירות - והדיון בממשלה אצלנו על ההסתה.

תגובה על החיסול? קצין ולוחם נפצעו קשה בפיגוע בצריפין, המחבל ממזרח ירושלים. בצה"ל מאשרים שסגנו של דף חוסל.

פרסום ראשון - אזהרת הגורמים במו"מ לרה"מ: "שלא יחשבו שלא רוצים עסקה".

סערה חדשה - פרסום ראשון: נתניהו שוקל להחליף את יוסי שלי.

ברית דמים? מסע מיוחד לתוך החברה הדרוזית.

כבר מתגעגעים - פרידה מ"ברנדה": כוכבת "בוורלי הילס" הלכה לעולמה.

לוגו ערוץ 14

טרום כותרות:

ניסיון החיסול של דף: חי או מת?

ההסתה משמאל נגד תא"ל ברק חירם.

פרסום ראשון: פיקוח על תקציב התאגיד.

טרור בלי הפסקה - ארבעה פצועים בפיגוע משולב - דריסה וירי ליד צריפין.

ניצל בנס - מחדל אבטחה חמור הוביל לניסיון התנקשות בטראמפ.

אין מחיר להסתה - הממשלה ליועמ"שית: טפלי בהסתה נגד נתניהו.

כותרות:

חוסל או לא חוסל? עדיין לא ברור אם מוחמד דף נהרג בתקיפה בחאן יונס.

המלחמה בצפון - שיגורים בלי הפסקה מלבנון, תקיפה הלילה סמוך לדמשק.

מופקרים בצפון - מחאת תושבי הצפון נגד הממשלה - רוצים לחזור הביתה.

על הכוונת של השמאל - מדוע בחרו בשמאל לתקוף דווקא את תא"ל חירם?

פרסום ראשון: מי יקבע את תקציב תאגיד השידור הציבורי?

תיעוד מיוחד מסורוקה - כיצד הצוותים הרפואיים מתמודדים עם פצועי המלחמה?